Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Om Elin får bestämma så är hon nog mer ett selbarn än ett sjalbarn. När jag eller pappa tar fram Ergon frustar hon på samma glada och ivriga sätt som när hon vill amma!! Det gör hon aldrig när hon får se sjalen :(

Så nu velar jag... köpa en beco och sälja några sjalar (har inte råd annars) eller behålla sjalarna och nöja mig med ergon... Åh, hatar beslutsångest!
Användarens profilbild
Av milimani
mojsan skrev:O hon betett sig så en lite längre tid, så faktiskt, köpa sele eller meitai.
Ja, nån månad iallafall! Hon protesterar ju aldrig över sjalen men hon blir ju aldrig till sig på det sätt som när jag spänner på mig selen!

Så därför vill jag ju gärna ha en beco (man kan ju inte bara ha en sele om det är selar hon älskar). Men hur ska jag klara att skiljas från fina sjalar för att ha råd med en beco?? Och tänk om hon inte gillar becon :(

Vilket dilemma,va?!
Användarens profilbild
Av mojsan
milimani skrev: [...Så därför vill jag ju gärna ha en beco (man kan ju inte bara ha en sele om det är selar hon älskar). Men hur ska jag klara att skiljas från fina sjalar för att ha råd med en beco?? Och tänk om hon inte gillar becon :(

Vilket dilemma,va?!
Jo, jag inser det kniviga, och är inte avundsjuk. Är glad att jag inte behöver välja... Men ny sele/variant är nog inte så dumt, och beco har ju fina mönster o så. Eller börja spara för beco UTAN sjalförsäljning...
Användarens profilbild
Av asa
Kan du inte sy en MT och spara lite pengar så du inte måste sälja sjalar? Hon kanske ändrar sig senare och vill åka sjal så då vill man ju ha sjalar. Annars är ju MT billigare än Beco men beco är slurp...
Vilket svårt val, jag skulle nog köpa beco och äta nudlar några veckor :lol:

:twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av milimani
mojsan skrev:
milimani skrev: [...Så därför vill jag ju gärna ha en beco (man kan ju inte bara ha en sele om det är selar hon älskar). Men hur ska jag klara att skiljas från fina sjalar för att ha råd med en beco?? Och tänk om hon inte gillar becon :(

Vilket dilemma,va?!
Jo, jag inser det kniviga, och är inte avundsjuk. Är glad att jag inte behöver välja... Men ny sele/variant är nog inte så dumt, och beco har ju fina mönster o så. Eller börja spara för beco UTAN sjalförsäljning...
Fast jag kan inte spara nånting nu när jag är föräldraledig :(
Användarens profilbild
Av milimani
asa skrev:Kan du inte sy en MT och spara lite pengar så du inte måste sälja sjalar? Hon kanske ändrar sig senare och vill åka sjal så då vill man ju ha sjalar. Annars är ju MT billigare än Beco men beco är slurp...
Vilket svårt val, jag skulle nog köpa beco och äta nudlar några veckor :lol:

:twisted: :twisted: :twisted:
Har ju funderat på att prova MT igen. Vi hade en förrut men den gillade varken Elin eller jag nåt vidare.
Användarens profilbild
Av Vida
Kan du inte sy en sele? (det är inte sååå mycket svårare än att sy en Mei Tai faktiskt...)
Användarens profilbild
Av Helma
Köp en Beco så kan jag klämma på den sedan :twisted: Om lillskruttan gillar sele så är det väl sele hon ska åka. Behåll en sjal och sälj den andra... jätte svårt faktiskt.
Användarens profilbild
Av milimani
Japp, tror att jag bestämt mig för att slänga ut en eller två sjalar. Har just vart på stan. Tog Elin i vagnen, för hon sitter gärna där en stund och den är så bra att lasta allt på. Mitt inne på HM tröttnade hon och blev hysterisk. Men så fort jag tog fram ergon blev hon sååå glad!! Hade jag haft sjal med istället hade hon fortsatt skrika tills hon var på plats i sjalen. Och det är ju svettigt värre att få på sig 5 meter tyg när ungen skriker och alla glor på en!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?