Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
milimani skrev:
anna m skrev:
Karin79 skrev:Ergon var också sväldigt varm, men det lyckades ju iallafall leta sig in lite "fläkt" mellan mig och lilltrollet, men hur som helst är det bättre än vagnen för hon fick åka lite i den med... hennes vråååål hördes över hela bostadsområdet.. :oops: när hon kom upp i svett ergon var hon jätteglad igen. :roll:

Men jag undrar hur alla ni andra gör när det börjar närma sig 30 strecket??
Förra sommaren var det så varmt och då bar jag antingen i gåsen eller i mt och hade barnen lättklädda (bara ben) och så knöt jag en bred råsidenscarf över som solskydd. Det funkade jättebra och såg lyxigt ut ;)
Hur knöt du scarfen? Fattar inte riktigt :hmm:

När det är så här varmt bär jag inte i omslutet utan bara i dubbelX, det blir mycket svalare. Vinden kan blåsa rakt igenom. Det avlastar visserligen inte lika bra men jag orkar ändå inte bära så länge i värmen.
Scarfen jag använde är ganska bred så jag bredde ut den över barnet och knöt på ryggen. Som en gördel fast löst.
Av Karin79
anna m skrev:
milimani skrev:
anna m skrev:
Karin79 skrev:Ergon var också sväldigt varm, men det lyckades ju iallafall leta sig in lite "fläkt" mellan mig och lilltrollet, men hur som helst är det bättre än vagnen för hon fick åka lite i den med... hennes vråååål hördes över hela bostadsområdet.. :oops: när hon kom upp i svett ergon var hon jätteglad igen. :roll:

Förra sommaren var det så varmt och då bar jag antingen i gåsen eller i mt och hade barnen lättklädda (bara ben) och så knöt jag en bred råsidenscarf över som solskydd. Det funkade jättebra och såg lyxigt ut ;)

När det är så här varmt bär jag inte i omslutet utan bara i dubbelX, det blir mycket svalare. Vinden kan blåsa rakt igenom. Det avlastar visserligen inte lika bra men jag orkar ändå inte bära så länge i värmen.
Scarfen jag använde är ganska bred så jag bredde ut den över barnet och knöt på ryggen. Som en gördel fast löst.
SMART!! :D Ska ta och fixa en sidenscarfl. och en gås.. :D
Av lillVimsan
Får jag hoppa in och fråga. Hur vet man om det är för varmt? Säger liten till? eller är det när jag själv går åt av svett?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
våran vagn har oxå blivit ganska välanvänd de här dagarna.. bar henne i easyen på ryggen en stund idag, men det bilr verkligen varmt!! tycker det är så svårt att skydda lillan mot solen med i sjalen, i vagnen så är det ju bara o vända på vagnen eller dra för sufletten... hur gör ni för att inte få röda små barn?? :roll:
Användarens profilbild
Av milimani
anna m skrev:
milimani skrev:
anna m skrev:

Var köper man en sådan scarf??
Av anna m
Jag köpte den när vi skulle gifta oss.
Bild
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Jag var ute och vandrade 3,5 timmar i söndags i värmen. Bar lilla E i trikåsjalen, vilket iofs blev svettigt men inte olidligt. Det fäktade en del där vi gick så det blev nog en lagom kyleffekt med den lite fuktiga sjalen. Hade kanske varit svalare med ringrebozon men sned ställning under så lång tid var inget alternativ.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har köpt Sagas första vagn idag, en begagnad :D :D hurra!
Hon sover ju ändå själv inomhus, så då kan hon väl ligga och sova i vagnen utomhus istället. Och min man bär ju ändå aldrig, så det är alltid jag som måste bli klibbigt varm.
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Hade just en diskussion med min man om hur olika lätt man blir varm. Jag är oftast frusen av mig, medans min man svettas så fort det blir varmare än 10 grader. Men delar på bärandet gör vi i alla fall :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?