Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
tinaw skrev:Frågar här också nu när jag hittat originaltråden, vad har du vadderat axelbanden med? Den ser jätteskön ut!De är vadderade med skummgummi, ca 2,5 cm tjock tror jag den var.
ernamalin skrev:Hmmm, det kanske man skulle prova... var det svårt att sy igenom?tinaw skrev:Frågar här också nu när jag hittat originaltråden, vad har du vadderat axelbanden med? Den ser jätteskön ut!De är vadderade med skummgummi, ca 2,5 cm tjock tror jag den var.
Köpte "stolsdynor" på Åhléns men gjorde som ni ser inte dynor av dem![]()
De hade en perfekt längd och var bara att klippa i lagom breda remsor.
tinaw skrev:Inte alls! sydde en tub först och när jag vrängde rätt den gjorde jag det över skummgummit så jag hade inte det i när jag sydde sidosömmarna, däremot sydde jag en söm i mitten för att det skulle hålla sig på plats och det gick alldeles utmärkt!ernamalin skrev:Hmmm, det kanske man skulle prova... var det svårt att sy igenom?tinaw skrev:Frågar här också nu när jag hittat originaltråden, vad har du vadderat axelbanden med? Den ser jätteskön ut!De är vadderade med skummgummi, ca 2,5 cm tjock tror jag den var.
Köpte "stolsdynor" på Åhléns men gjorde som ni ser inte dynor av dem![]()
De hade en perfekt längd och var bara att klippa i lagom breda remsor.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?