Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Candela
Jag ska sy vadderade axelband som en förlängning till Ergons remmar, så jag behöver spännen som passar med Ergons små spännen som sitter på axelremmarna.
Vart kan man köpa sånna?
Användarens profilbild
Av Anso
Oj, vet inte om de passar exakt men jag har köpt 25 mm spännen på Naturkompaniet/Fjällräven och så finns de på www.baranara.se bland annat
Användarens profilbild
Av Candela
florin skrev:Har du en ergo NG? I så fall kan jag prova mina spännen (har MASSOR) på min ergo. Passar de kan du få dem billigt...
Japp, Ergo NG är det. Skulle vara snällt av dig :D
Användarens profilbild
Av Candela
Nej, så trist :( vet du nån affär där man kan gå och testa?
Användarens profilbild
Av Stark
silhuett skrev:Nej, så trist :( vet du nån affär där man kan gå och testa?
Jag skulle prova med Naturkompaniet, Stadium och Intersport plus alla tygaffärer som finns i Linkeboda. Har du tur så är det någon som passar.
Användarens profilbild
Av tinaw
Annars kanske du kan byta ut spännena på ERGOn. Det finns en uppsjö märken och de passar ofta inte med varandra. Eller kontakta ERGO och fråga vilket spänne det är du ska leta efter.
Användarens profilbild
Av Candela
tinaw skrev:Annars kanske du kan byta ut spännena på ERGOn. Det finns en uppsjö märken och de passar ofta inte med varandra. Eller kontakta ERGO och fråga vilket spänne det är du ska leta efter.
Funderade precis på det..! Så skulle jag faktiskt kunna göra! :D

Då måste jag fråga Florin igen, om du har några spänen du skulle kunna tänka dig att sälja? Nu är enda kravet att de passar på de smala banden på axelremmarna :wink:
Skulle behöva 2 par.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?