Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Hittade ett jättefint bomullsgarn på Yll och Tyll i Uppsala som heter Mandariine Petite; är det nån som vet om det finns på nätet? Hittar inget. :cry:
Användarens profilbild
Av zandrama
Tack så jättemycket! Yll och Tyll hade ju webshop! :eld:
Av meg06
Har strikket vognteppe i dette garnet, men jeg synes det er så hardt. Noe jeg gjør galt, kanskje?
Användarens profilbild
Av zandrama
VEt inte vad "vognteppe" är, men jag har själv inte stickat nåt i garnet, bara klämt på det. Tänkte virka en filt ( :roll: ) och det tror jag att det är bra till, till kläder skulle jag nog använda ett lite tunnare bomullsgarn.
Användarens profilbild
Av Stark
zandrama skrev:VEt inte vad "vognteppe" är, men jag har själv inte stickat nåt i garnet, bara klämt på det. Tänkte virka en filt ( :roll: ) och det tror jag att det är bra till, till kläder skulle jag nog använda ett lite tunnare bomullsgarn.
Vagnfilt kanske? :hmm:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Cilia skrev:
zandrama skrev:VEt inte vad "vognteppe" är, men jag har själv inte stickat nåt i garnet, bara klämt på det. Tänkte virka en filt ( :roll: ) och det tror jag att det är bra till, till kläder skulle jag nog använda ett lite tunnare bomullsgarn.
Det skulle jag också gissa på! :D
Användarens profilbild
Av Gullan
Vognteppe är precis som ni säger en filt att ha i vagnen.

meg06 Da hev du nokk strikket litt hardt da, ja... Prøv med en størrelse opp på pinnene neste gang ;) Jeg syns at alle de garner fra Sandes krever at man er lett på handen når man strikker og ikke strikker hardt. Jeg hev også strikket en par vogntepper og de er så myke så, en i mandarin og en i lanett.
Av meg06
Cilia skrev:
Ja!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?