Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
Åh, Inte Elsa! :shock: :cry: :hopmad:

Fy fy fy för såna människor!
Användarens profilbild
Av zandrama
Fy vad tråkigt! :hopmad:

Jag var med om samam sak med min Ella Roo Aloe i Visby i somras. Klev av färjan, ställde ner korgen för att få hjälp med väskan av min karl, gick till bilen och väl där upptäckte jag att älskade Aloe var borta. :purskis:

Men jag försäker tänka som Buscilla skrev:
"Man kan ju bara hoppas att det var en stackare med väldigt skral ekonomi som knyckte sjalen och att den, i denna stund, vaggar ett litet otröstligt knyte till ro."
Användarens profilbild
Av joise
ZaZi skrev:
joise skrev:
NeaVida skrev:Hur ser ella roo elsa ut - och vikket fik var det?
(Här ska spanas!!! :hopmad: :twisted: )
Javasavi, årsta i stockholm så det blir lite långt att spana för dej kanske men tack :tumsup:

Gulligt av er alla att visa ert stöd :heart:
Nä, menar du att någon Årstabo knyckt din sjal! :shock: På mitt favvofik Javasavi! :shock: Ja, har du nån bild på sjalen i fråga så lovar jag att hjälpa till att leka privatdeckare.
Fy, vad lågt att knycka en sjal. :evil:
Jag vet det är asmysko att bli av med den på javasavi, men borta är den... Den är liksom brun och beige-randig och du får gärna hålla ögonen öppna :)
Användarens profilbild
Av ZaZi
joise skrev:
ZaZi skrev:
joise skrev:
NeaVida skrev:Hur ser ella roo elsa ut - och vikket fik var det?
(Här ska spanas!!! :hopmad: :twisted: )
Javasavi, årsta i stockholm så det blir lite långt att spana för dej kanske men tack :tumsup:

Gulligt av er alla att visa ert stöd :heart:
Nä, menar du att någon Årstabo knyckt din sjal! :shock: På mitt favvofik Javasavi! :shock: Ja, har du nån bild på sjalen i fråga så lovar jag att hjälpa till att leka privatdeckare.
Fy, vad lågt att knycka en sjal. :evil:
Jag vet det är asmysko att bli av med den på javasavi, men borta är den... Den är liksom brun och beige-randig och du får gärna hålla ögonen öppna :)
Hm... en brun/beige-randig sjal spanade ju maken på söderloppis i helgen. :? Någon bar en liten pys i en sådan. Jag kunde inte klura ut vad det var för sjal då, men tänk om det var den! :shock:
Användarens profilbild
Av Vida
ZaZi skrev: Hm... en brun/beige-randig sjal spanade ju maken på söderloppis i helgen. :? Någon bar en liten pys i en sådan. Jag kunde inte klura ut vad det var för sjal då, men tänk om det var den! :shock:
:shock:

(jag är ibland i huvudstan - då ska jag spana järnet! Och dessutom bussa min mamma på dem!

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?