Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molla
att skämma bort barn med att bära dem för mycket. Åtmistånde inte mitt :wink: (Har burit alla tre mkt men bara Katla i sjal, dvs jättemkt) Hon avskyr sjalar :roll: har inte burit henne i sjal på flera månader och när jag gjort några försök nyligen slår hon mot sjalen och säger "bort, bort!!" :lol: :lol:
Ringsjal, långsjal, sele.... allt med samma resultat.. :lol:

Hon ska gå själv, eller sitter i vagen. Ska det bäras ska det vara i famnen och på höger arm ingenting annat :wink: Men hon stannar inte där länge :wink:

Inte för att jag någonsin tvivlade på det, men barn är olika, och att ett buret barn blir mindre självständigt just pga att det är buret... tror jag inte ett dugg på.
Användarens profilbild
Av mammahappy
var bara tvungen att säga: :iagree:
Av anna m
Jag tror tvärtom att burna barn har större förutsättningar till att bli självständiga eftersom de kan välja bort oss :) Ett barn som inte blir buret blir nog i vissa fall mer klängigt. Samma med samsovning. Min son har nu valt att han vill sova i eget rum (5 år). Förr när han vaknade på nätterna gick han iväg och la sig i egen säng - helt tvärtom andra barn :D
Användarens profilbild
Av melon
anna m skrev:Jag tror tvärtom att burna barn har större förutsättningar till att bli självständiga eftersom de kan välja bort oss :) Ett barn som inte blir buret blir nog i vissa fall mer klängigt. Samma med samsovning. Min son har nu valt att han vill sova i eget rum (5 år). Förr när han vaknade på nätterna gick han iväg och la sig i egen säng - helt tvärtom andra barn :D
Kunde inte sagt det bättre själv! :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
:iagree:
Instämmer både med Molla och anna m
Användarens profilbild
Av anna_eh
Jag tror också med Molla att alla barn är olika. Ett barn som blivit sjalat mkt kan nog bli klängigt precis som ett vagnbarn, o tvärtom, väldigt självständigt också.

(De allra flesta barn får en trygg anknytning, trygg uppväxt och blir självständiga, oavsett om de sjalats, samsovit, åkt vagn etc. Jag anser nog att det hänger på mestadels lite andra saker .... :wink: Men visst är det ju trevligt om man sjalar sin telning, mysigt är det ju.....o säkert väldigt bra också :D
Sen är det naturligtvis hemskt med de barn som inte får en trygg uppväxt som manar till självständighet, ett otryggt barn är ju ett barn för mkt)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?