Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag älskar min ull indio, men den börjar bli lite varm nu till sommaren så jag tror jag behöver en linne indio istället / också...
Men jag kan inte bestämma mig för vilken färg, det är ju så svårt att se på bild... Är jag helt galen om jag köper två, behåller den snyggaste och säljer den andra på en gång? Får man en indio såld bara sådär?
Användarens profilbild
Av Eulalia
Ingen aning hur lättsålda de är....men galen, du :hmm: ?
Nej, inte mer galen än någon annan härinne iallafall :lol: !
Av Tyche
Vad funderar du på för färger? Jag är själv i indiotankar förstår du :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
Eulalia skrev:Ingen aning hur lättsålda de är....men galen, du :hmm: ?
Nej, inte mer galen än någon annan härinne iallafall :lol: !
:iagree: :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Håll i tanke bara att det har varit fruktansvärt trögt på säljes ett tag nu, så du kanske inte får det du vill ha för den om du säljer en.

Men tokig? Näää! :lol:
Användarens profilbild
Av Maerion
Jag fick min ull-indio såld bara så där ;) Men det är ju såklart ingen garanti..
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag tror inte att du är värre än nån annan här! :wink: :roll:
Användarens profilbild
Av sus
Tyche skrev:Vad funderar du på för färger? Jag är själv i indiotankar förstår du :D
Antingen den här som är silvergrå/naturvit:
Bild

Eller en som inte finns bild på men som heter "jungel" och enligt beskrivning ska vara "forest green/nature shade". Jag inbillar mig att den är lite mörkare grön och naturvit. Kan var ahur snyggt som helst eller så är det bara helt fel för mig. Jag gillar grönt, men det finns vissa nyanser som jag inte klarar av, lite knepigt att det är antingen jättesnyggt eller jättefult i mina ögon...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
sus skrev:
Tyche skrev:Vad funderar du på för färger? Jag är själv i indiotankar förstår du :D
Antingen den här som är silvergrå/naturvit:
Bild

Eller en som inte finns bild på men som heter "jungel" och enligt beskrivning ska vara "forest green/nature shade". Jag inbillar mig att den är lite mörkare grön och naturvit. Kan var ahur snyggt som helst eller så är det bara helt fel för mig. Jag gillar grönt, men det finns vissa nyanser som jag inte klarar av, lite knepigt att det är antingen jättesnyggt eller jättefult i mina ögon...
Låter spännande! Kan vara hur fin som helst ju! :love:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Just det ja... Nej! Du är inte galen! :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Helt klart är du galen 8) , men vem är inte det här på sjalbarn :lol:

Typiskt bara att jag troligen kommer vara i Spanien när någon av de kommer ut till försäljning :evil: Den gröna låter hur läcker som helst :love:
Av anna m
Nej det verkar helsunt tycker jag. Och indiosjalar är väl de som det har varit fart på på säljes på sistone...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?