Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Bar lillflickan i ergon på magen häromdagen som jag skrev om tidigare.

Provade då att ha "nack/skulderspännet" högt upp för att träna att fixa allt själv. Men usch vad obekvämt det blev. Det blev så mycket axelremmar i armhålan så det klämde om jag inte kramade om lillflickan så att jag lyfte armarna, om jag hade dem hängande så var det riktigt obekvämt.

Jag blev tvungen att med makens hjälp spänna om den stod knappt ut. :cry:

Om man knäpper spännet själv innan man drar den över huvudet kan man då ha spännet längre ner? Eller hur ska man kunna bära bekvämt om man är sjäv hemma?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja om man drar ut axelbanden ordentligt å knäpper nackspännet innan man tar på den så kan man ju ha det mycket längre ner.
Å sen drar man bara in axelbanden ordentligt när man satt i barnet i selen så går det kanon!"
Användarens profilbild
Av Annika80
:iagree: så gör jag sätter spännet där jag vill ha det, drar ut axelremmarna till max. I med tjejen, knäpper spännet och drar åt remmarna
Användarens profilbild
Av Ezereht
börja bära på ryggen? Jag bar aldrig på magen i ergon, fick inte till det.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Tack för tipsen! Då ska vi prova det. :D
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Ezereht skrev:börja bära på ryggen? Jag bar aldrig på magen i ergon, fick inte till det.
Det kommer säkert det också, men än så länge är de lite små för att åka rygg exempelvis på IKEA som vi var på idag. Bättre att ha dem på magen, så man kan ha koll på dem och de får bättre stöd och kontakt av mamma/pappa.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Vet inte om det är till så mycket hjälp kanske - men hur funkar det för dig att liksom knäppa spännet "underifrån" då du bär på magen?
Försökte själv i början att knäppa "uppifrån" med ett sträcka armarna över/bakåt axlarna men fick aldrig till det... nu, när jag sträcker armarna bakom ryggen istället och därmed har spännet längre ned funkar det mycket bättre!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?