Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
:cry: Det börjar bli dags att inse faktum, Elin börjar bli för tung för elastisk sjal redan. Visst det går fortfarande bra, hemma, kortare promenader och t o m ett par timmar i valfri galleria MEN det känns inte "inte alls" längre, det svajar lite och med "fel" elastiska blir det många omknyt för att sjalen ger med sig :(
Det känns verkligen skit trist, det är så mysigt och framför allt lätt med elastisk. Man kan plocka i och ur flera gånger utan att det påverkar knuten allt för mycket.

Det är bara att sälja dom elastiska ( utom nr 1 så klart :wink: ) och sätta dom vävda i arbete igen.
Har bara tre vävda just nu - kanske känns bättre om jag investerar i en ny?? :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men ååå vad jag känner igen mig!
Har redan sålt sinon å kommer behålla tricot slen ett tag till för lite mysbärning.
Vilgot väger ju 6,5kg nu å Elin är väl i samma viktklass! 8)
Det gick så fort, trodde att jag skulle använda trikåsjalarna längre, men man kan inte längre bära en hel dag i trikåsjal, det funkar bara inte... :(
Å det klart att du ska investera i en ny vävd sjal! :twisted:
Användarens profilbild
Av sanna73
Ibland önskar man att man fick små nätta babysar som inte vägde så mycket så snabbt :(.

Men en ny vävd sjal för att göra övergången trevligare kan ju aldrig vara fel :twisted:
Av Aelia
Vad tråkigt :cry:
Användarens profilbild
Av melon
Har ni provat mam eco? Den är verkligen jättestadig och jag kan bära Siri 11 kg i den ett bra tag utan att det svajar. Kan till å med knyta rygg med den... :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
.. och jag känner precis tvärt om!
"Snart kan jag börja använda mina vävda sjalar." Björn väger 5200, och jag tycker att hur hårt jag än knyter så hamnar han långt ner efter ett tag - och då HAR jag ju en MaM Eco med hampa..
Användarens profilbild
Av Alven
Jag bytte rätt tidigt, redan efter 1-2 månader. Det kändes rätt bra. Men när hon lärde sig GÅ, SNACKA om ångest! :shock: :lol:
Av Tyche
Elin väger runt 7 kg plus nu. Jag har en Mam Eco, det är den som stannar just för att den är så pass stadig och ger mycket bättre avlastning än dom andra.
Av Tyche
mammahappy skrev:Men ååå vad jag känner igen mig!
Har redan sålt sinon å kommer behålla tricot slen ett tag till för lite mysbärning.
Vilgot väger ju 6,5kg nu å Elin är väl i samma viktklass! 8)
Det gick så fort, trodde att jag skulle använda trikåsjalarna längre, men man kan inte längre bära en hel dag i trikåsjal, det funkar bara inte... :(
Å det klart att du ska investera i en ny vävd sjal! :twisted:
´

Det är samma viktklass på våra busar :lol:
Ja det gick fort - FÖR fort! Kanske är jag mer kräsen nu än med Isaac? Han åkte elastisk till han var 4 månader och det var en UBW!!

Dags att ge mig ut i vävdasjalvärlden och hitta en, eller två!, nya vävda!! :twisted:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?