Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Korp
Idag när jag hade lillasyster på magen och höll storasyster som blivit akut kissnödig och skulle kissa i parken gick något fel och det mesta kom på lillasyster + mina ben. Lillasyster sov dock vidare. :)

Det är nog läge att antingen öva ryggknyt ordentligt eller öva storasyster i att själv hålla undan byxorna.
Av Tyche
Skrattar lite :lol: och undrar hur sjutton du höll då? :lol:
Användarens profilbild
Av sarahlc
attans otur. skönt att du verkar ta det med ro! :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Malin&Isaac skrev:Skrattar lite :lol: och undrar hur sjutton du höll då? :lol:
:iagree: :hmm:
Användarens profilbild
Av Alven
Ja, jag förstår problemet. Jag lärde mig knyta på ryggen innan David slutade med blöjor, tack och lov... :D Men nu kan han stå själv, om jag håller i honom. Praktiskt med gossar...
Användarens profilbild
Av Korp
Malin&Isaac skrev:Skrattar lite :lol: och undrar hur sjutton du höll då? :lol:
Ja, det kan man undra. :hmm:
Jag höll i alla fall storasyster i knävecken så där som man brukar med små barn. Hennes rygg hade jag mot mig lite vid sidan av lillasyster. Och så stod jag på knä. Vid tidigare försök har jag tyckt att det varit lättare att rikta undan henne då. Men det blev inte riktigt nån bra stråle med tryck utan kom mer åt sidorna och alltså på mig.

Eftersom lillasyster är en bajs- och kräkbebis har jag som tur är ganska hög äckeltröskel. Jag hade planer på att vi skulle äta på restaurang men det avstod vi i alla fall från. :)
Av Karin79
:roll: det där känner jag igen... Fattar inte hur, men det går att kissa småbarn (stående) samtidigt som man har en på magen... Jag blev orsak till årets skrattattack för ett par gamla tanter senast idag.. :D Men man får akta sig åt vilket håll vinden blåser... det erfor mina skor.. :floet2:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?