Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Min sambo lämnade över babybjörnen när jag sålde min. Och han berättade att vi sålde den för att vi använde sjal istället. Och att det var mycket lättare att bära i sjal och dessutom så växer barnen ur BB:n när de är någon månad. Våra fyrkantiga barn har växt ur den vid fyra månader. Men hon ville köpa den ändå trots att han dissade den :lol:
Användarens profilbild
Av Gurli
Jag gav bort min till Stadsmissionen.

Det var sorgligt. Babybjörnen har ju varit min storahjälp.
Den där gråa, som alltid hängde med och som anvädes flitigt till den vagnvägrande förstfödda :heart:
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Jag sålde min med vinst :oops: :oops:
Och köpte en ergo :heart:
De är ju så lättsålda så när den som köper den "tröttnar" kan hon göra samma som jag, våga byta utan att känna att man går med så stor förlust.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag har sålt min. :)
En babybjörn är ju trots allt ett bättre bärhjälpmedel än inget alls.....
Användarens profilbild
Av amöba
En kompis till mig frågade om hon inte kunde få den. Visst. De fick en trikåsjal i välkommen-till-världen-present också. Gissa vilken som blev använd ;)

Fast det löser ju inte ditt problem. Jag har tyvärr inget tips :?
Användarens profilbild
Av grynflingan
Min babybjörn av årgång -98 är mest använd av mitt första barn under några månader, och så lite av kusinen född -99 också. Därutöver har den bara legat i ett förråd. Den plockades fram och tvättades när Oliver skulle födas, och faktiskt, trots sin ålder är den i *nästan* nyskick. Men inte har jag hjärta att sälja den eller göra mig av med den inte... Den tjänade ju troget åt min store kille när han var bebis. Och va skulle jag ta för den? Kan ju inte vara värd mycket. Jag har kvar den som minne och så kanske det kan hända att den används någon gång då och då, när Mobyn ligger i tvättkorgen eller nåt. :D
Användarens profilbild
Av Bönan
Vi slängde vår! Rätt ner i sopnedkastet! Hej då BB!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Bönan skrev:Vi slängde vår! Rätt ner i sopnedkastet! Hej då BB!
:lol: :lol: :lol:
Av eamane
Nu hade vi inte babybjörn men en chicco bärsele men jag sålde den på Tradera... Endast provad för fotografering :)
Användarens profilbild
Av Korp
Våran ärvda är numera dock- och nallbabybjörn.
Användarens profilbild
Av svas
Jag sparar vår ärvda BB-sele till ett eventuellt tredje barn. Jag tycker det är helt ok att bära en småtting små stunder i denna sele. Går snabbare än att få på sig än sjalen och det blir inte lika varmt. Ergon känns för stor för att använda till en 4kg-bebis (och känns inte så skön för mig att ha på magen) och jag har dessutom inte babyinlägget.

Jag älskar mina sjalar. Och försöker tycka om Ergon. Men vill inte förringa varken min BB-sele eller bärstolen. Dock skulle jag aldrig välja BB-selen till ett barn över 5 kg numera när jag har andra bärdon!
Av avon
Jag sålde vår. Det är väl bättre att dom bär i BB än inte alls.
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Jag hade också sålt min på Tradera, alltid ger det någon något... Och jag får en slant för den!
Användarens profilbild
Av emelie
Vår är utlånad.
Min kusin har den, fast barnet är för stort
sedan länge.
Hon har en BäraBarn nu istället. :D
Har också tänkt rekommendera dem en Ergo. 8)
Användarens profilbild
Av Buscilla
Jag satte in den på annons för något år sedan och vips så var den borta :shock:. Kan tillägga att det var en riktigt gammal variant från -99
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?