Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
annelie skrev:
millot skrev:Jag har beställt lösnummer från ottobre och inte hört ett ljud från dem sedan dess. Inget svar på mejl, ingen tidning... Jättetråkigt! :cry:
Igår fick jag ett mail: tack för beställningen, det räknas ta ca 3 veckor till leverans.
3 VECKOR! :shock:
Varför det?!
Användarens profilbild
Av aspen
zandrama skrev:
annelie skrev:
millot skrev:Jag har beställt lösnummer från ottobre och inte hört ett ljud från dem sedan dess. Inget svar på mejl, ingen tidning... Jättetråkigt! :cry:
Igår fick jag ett mail: tack för beställningen, det räknas ta ca 3 veckor till leverans.
Varför det?!
nä du, ingen aning. Det stod att lösnummer och material skulle ta 3 veckor.
Användarens profilbild
Av tinaw
För att det skickas från Finland... och så helgarderar de lite...? Nä, jag har ingen aning!
Användarens profilbild
Av Tyrvi
Jag har sytt mycket från Ottobre till min pojk. Gillar inte könsstereotypa kläder heller men det har mycket med tygval och detaljer att göra. Mönstren är oftast väldigt bra och lätta att variera. I vissa tidningar är det dock en grym övervikt av flickkläder. Har någon tidining där det var tre fyra mönster för pojkar mellan 86 och 110 var precis på väg att börja klaga men nästa nummer var bättre igen.

Behöver inga fler mönster men fortsätter att prenumerera för att det är så inspirerande.
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
tinaw skrev:För att det skickas från Finland... och så helgarderar de lite...? Nä, jag har ingen aning!
När jag beställde fick jag också det beskedet, men tidningarna kom efter bara en vecka, så hav förtröstan! Det behöver inte ta 3 veckor! :)

Hej Tyrvi! :hello: Givet att man ser dig i en Ottobretråd... :-)
Användarens profilbild
Av millot
annelie skrev:
zandrama skrev:
annelie skrev:
Varför det?!
Oj, jag såg detta nu. Har ännu inte fått någon respons från dem... :? Vilken mejladress har ni använt?
Användarens profilbild
Av aspen
millot skrev:
annelie skrev:
zandrama skrev:
annelie skrev:
Varför det?!
Oj, jag såg detta nu. Har ännu inte fått någon respons från dem... :? Vilken mejladress har ni använt?
jag beställde bara från deras beställningsformulär och fick ett svarsmail några dagar senare.
Användarens profilbild
Av millot
annelie skrev:
millot skrev:
annelie skrev:
zandrama skrev:
annelie skrev:
Varför det?!
jag beställde bara från deras beställningsformulär och fick ett svarsmail några dagar senare.
Jag kanske ska testa det igen då.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?