Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
Man vill packa lätt när man ska åka bort i sommar men hur ska jag kunna välja vilken/vilka sjalar som ska med?
Tunn vävd givetvis, men på kvällarna är det kallt och då vill jag ha varmare vävd. Ringsjal vägrar han just nu men vattensjal vid ev bad måste ju med... Sen för långa skogspromenader måste ju ERGOn med, eller Becon som kanske passar lite mer just nu??? För att inte tala om MTn som vi alltid har hemma just nu, och i bilen, och korta transportsträckor... Hualigen vilka besvär man kan ha :)

HJÄLP, jag vill ha alla med mig :twisted:
Användarens profilbild
Av Siena
Vi klarade förra sommaren med en amazonas carry sling och ergon. Jag tyckte nog att Ergon kändes svalare än sjalen under de riktigt varma dagarna. Men sjalen var mysig att ha med och väldigt praktisk på stranden!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Hi hi sitter lite i samma funderingar.

Ska snart iväg med båten och då är det ju verkligen begränsad packning som gäller men en vattensjal, en sele, en lång vävd, en lång tunn och kanske någon trikå för kvällsmys måste ju bara med, eller hur? :lol:

Kanske även ringon...
Av Tyche
När vi varit iväg har vi haft en långsjal med oss (för kallare kvällar/dagar) och ergon för när det är varmt. Och tro det eller ej, men det har räckt 8)

Långsjalen har fått vara det mesta, solskydd, regnskydd, täcke, filt, kudde, "stolsele", hängmatta, gunga osv osv
Det har funkat riktigt bra. Vi har aldrig badat så pass länge att vi behövt vattensjalen då, Isaac har varit så lite och vi vill inte att han ska bli kall. Den korta stund vi doppat oss med honom har armarna räckt till bra :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?