Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Jag funderar och funderar kring min ringsjal. :)
Tror ju att det är lättare nu när de sitter, MEN det verkar som de flesta bär lite äldra barn i ringsjalen och då är frågan.

Bär ni mer på höften än mage mot mage? Jag bär ju mest (läs alltid) mage-mot-mage. Det kanske blir lättare om barnet sitter på höften?
Användarens profilbild
Av annemi
Höften här med
Användarens profilbild
Av miriel
Nu bärs det inte mycket längre, men när vi bar så var det mage mot mage, men japanskt.
Jag tycker det är snabbt i å ur och samtidigt stadigt och avlastar mer.

Ringsjal på höften tycker jag är smidigt om man vill att barnet ska vara med men snabbt vill få över det till ryggen och sedan tillbaka igen. Tex om man lagar mat.
:D
Användarens profilbild
Av sanna73
miriel skrev:Nu bärs det inte mycket längre, men när vi bar så var det mage mot mage, men japanskt.
Jag tycker det är snabbt i å ur och samtidigt stadigt och avlastar mer.

Ringsjal på höften tycker jag är smidigt om man vill att barnet ska vara med men snabbt vill få över det till ryggen och sedan tillbaka igen. Tex om man lagar mat.
:D
:iagree: Har just upptäckt japanskt och tycker det är suveränt :tumsup:
Användarens profilbild
Av hermana
Hur bär man japanskt? :?:
Användarens profilbild
Av hermana
Tack!! :D Vad snäll du är som fixar utförlig bildserie och med text!
Det ska vi öva på lite senare!! :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Höften, alltid. :D
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
När började ni bära på höften? När jag började bära i ringsjal så var det ju vagga som gällde, sedan mage-mot-mage, men nu börjar de nog att bli stora nog för höften.

Så jag antar att ni som bär på höften inte gjort det från början?

Jag upptäckte också japanskt igen för några dagar sedan men har inte hunnit prova ännu. Men det ser ju onekligen bra ut. Kommer ihåg att jag läste om det innan jag ens hade en ringsjal och de var yttepyttisar, men sedan föll det i glömska. :oops: Men nu ska det provas!
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Har idag experimenterat att bära japanskt i min nya ringrebozo. Det är precis bakvänt i hjärnan och jag vet inte om jag riktigt får till det. Den största skillnaden verkar vara att dottern nu sitter lite rakare än när jag har rebozon vänd som vanligt. Lite omväxling till makaronstilen alltså :wink:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Jag testade också idag, men jag tyckte det var tvärtom. Dottern satt så snett. :( Kanske var hon fööör nyfiken på vad brorsan höll på med så hon vred sig för mycket? Fler som har samma problem?
Användarens profilbild
Av Alven
Jag bär på magen, men inte precis mitt fram... nåt mellanting alltså! Tycker det avlastar bättre än att bära på höften... Japanskt har jag inte provat (än).
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Alven skrev:Jag bär på magen, men inte precis mitt fram... nåt mellanting alltså! Tycker det avlastar bättre än att bära på höften... Japanskt har jag inte provat (än).
Jag tyckte också att höften inte kändes så bra, utan i så fall mellan magen och höften... :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?