Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Spännen på Olssons i Linköping, samt Naturkompaniet. Fick köpa ett jättebra spänne till höftbältet på Naturkompaniet, gick helt enkelt in och frågade efter ett så brett spänne till avbärarbälte som möjligt.

Band köpte jag på Husqvarnabutiken i Linköping, på Storgatan i höjd med St Lars-kyrkan. De är ganska dyra på spännen, men band hittade jag ingen annan stans här.

Jag har för framtida bruk köpt spännband på IKEA, tänkte kolla om jag hittar spännen i rätt bredd för dem. Lite billigare per meter... :)

Stoff & Stil (postorder) verkar ha en del med.
Användarens profilbild
Av aina
Esarina

du är ju bäst! :urule: Jag ska nämligen till Linköping imorgon och inhandla allt jag behöver för att sy din sele!
och så får jag en färdig schoopinglista!:vågen:
Av surftrollet
Såg att du bor i Motala, så det är ju inte så långt emellan. :) Lycka till med shoppandet!
Användarens profilbild
Av Stark
Naturkompaniet har en hel uppsjö med spännen som de säljer. JAg tror att du kan hitta allt du behöver där (ev även band) så länge de inte har slut just nu.
Av surftrollet
Cilia skrev:Naturkompaniet har en hel uppsjö med spännen som de säljer. JAg tror att du kan hitta allt du behöver där (ev även band) så länge de inte har slut just nu.
Låter toppen! Då ska jagbotanisera lite närmare där nästa gång. :D
Användarens profilbild
Av Stark
esarina skrev:
Cilia skrev:Naturkompaniet har en hel uppsjö med spännen som de säljer. JAg tror att du kan hitta allt du behöver där (ev även band) så länge de inte har slut just nu.
Ja, så är det iallafall här i Uppsala och i Stockholm... Så det borde ju gälla resten av landet med :D. När vi var i Stockholm i helgen hade de en hel vägg med sådana där minilådor från IKEA uppsatta bakom disken fulla med spännen. Här i U-a ligger de i askar under/bakom disken.
Av surftrollet
Cilia skrev:
esarina skrev:
Ja, så är det iallafall här i Uppsala och i Stockholm... Så det borde ju gälla resten av landet med :D. När vi var i Stockholm i helgen hade de en hel vägg med sådana där minilådor från IKEA uppsatta bakom disken fulla med spännen. Här i U-a ligger de i askar under/bakom disken.
Här har de dem i plastpåsar förslutna med gummisnoddar, i ett litet förrådsliknande rum brevid kassan. Jag beskrev vad jag var ute efter, så plockade han fram ett, men jag tror inte han var vidare van vid att sälja ryggsäcksdelar sådär. :)
Användarens profilbild
Av Annika80
Hm vad heter de där spännena? (alltså kan inte söka på bara spänne) tänkte se om någon affär här i närheten har, snabbspänne? plastspänne?
Användarens profilbild
Av aina
[quote="esarina"]Spännen på Olssons i Linköping, samt Naturkompaniet. Fick köpa ett jättebra spänne till höftbältet på Naturkompaniet, gick helt enkelt in och frågade efter ett så brett spänne till avbärarbälte som möjligt.

Band köpte jag på Husqvarnabutiken i Linköping, på Storgatan i höjd med St Lars-kyrkan. De är ganska dyra på spännen, men band hittade jag ingen annan stans här.

Jag har för framtida bruk köpt spännband på IKEA, tänkte kolla om jag hittar spännen i rätt bredd för dem. Lite billigare per meter... :)

Stoff & Stil (postorder) verkar ha en del med.[/quote][quote][/quote]

Har idag inhandlat spännen. Fick tag på alla spännen (4 st) jag behövde på naturkompaniet. Två av dem blev haglöfsspännen och de var lite dyrare. De hade dock inga band som passade till. Två smalare banden hittade jag på olsson och det bredaste hittade jag på Husqvarna butiknen.

Tack för hjälpen!!!!

Cilia: På mitt kvitto står det spännen för de biligare sen köpte jag några dyrare haglöfsspännen och de kallas för cliplock.
Användarens profilbild
Av jag71
Stadium har också spännen, bara att fråga i kassan så springer dem iväg och kommer på dem flesta ställen tillbaka med en drös spännen av alla det storlekar. Fast priserna varierar, har betalat 5 kronor i en stad och i en annan skulle dem ha en tjuga så det kan löna sig att kolla runt lite.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?