Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Det är väldigt olika hur man vill ha sina sjalar, vilket du ju märker av svaren här på sidan. Jag är kortare och tjockare än dig men har jag en 4,7 eller större så knyter jag på magen vid omslutet x för magen. Med den sjal som är 4,2 meter så får jag knuten på ryggen och det gör för det mesta ingenting. Maken som är 176cm och väger strax över 50 kg han vill ha så kort sjal som möjligt och vill ha knuten i ryggen. Han använder helst vår kortaste sjal just för att den är kortast.

Som första sjal skulle jag rekomendera en sjal som är runt 4,6-4,7 meter just för att du kan man få till alla knytningar och sen får man se om man vill ha kortare eller längre tills nästa gång.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Knyttet & K skrev:
mammahappy skrev:Det bästa vore ju om du kanske kunde gå på nån sjalträff å testa sjalar i olika längder för att se vilken som passar dig.
:iagree: Jag är ungefär som du i storlek, aningens större kanske och jag vill ha en 5,2:a när jag knyter på magen. Jag hade en 4,7 först och den räckte nätt och jämt till att ha knuten fram. Sen gillar jag svansar så 5,2:an är perfekt. Jag har aldrig förstått vad det är som gör att jag verkar behöva så mycket längre sjal än många andra, men så är det tydligen :lol:
:iagree:
Jag vill också ha lååånga sjalar! :D
Jag trivs inte i någon sjal som är mindre än 5 meter lång.

Men nu är ju du lite kortare än jag, om det spelar någon roll... jag är 176 cm/55kg.

Men jag tycker alltså att du ska ta minst 4,6/4,7m!

:tumup:

Välkommen hit förresten! :hello:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?