Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av alp
hittade plötsligt till activebabycare.com och fann Kooger selen som ser ut att vara precis vad jag gillar - enkel o smidig höftbärar-sele. varför nämns aldrig denna sele? är det någon som sett den live och provat eller ännu bättre har en sådan?
Användarens profilbild
Av April
Har tyvärr ingen erfarenhet av den, men det är ju samma princip som en ringsjal (t.ex. en Ringo http://www.looma.se) - fast en ringsjal kan man ju ha även på mage och rygg... Jag tror även att ringsjalen är lite bekvämare, med tanke på hur Kooger selen ser ut över axlen... Man vet själv hur en tung axelväska kan skära in... men jag vet ju inte för jag har ju inte provat den :wink: Fördelen med en ringsjal är ju att den har lite mer användningsområden, samt att den säkert är skönare på axeln (i alla fall vad jag tror :roll:).

Men det kanske är någon anann som har den och som tycker att den är jätteskön. Jag kan ju som sagt inte uttala mig egentligen :-D

Kram
Av alp
ja den går ju bara över en axel men jag hoppades den var lite mer "sele" och kanske ändå gav lite bättre stöd än en ringsjal. jag bär helst på höften, tyckte den såg smidig ut på bilden och liten när man packar ihop den...men ringsjal har jag.
hoppas det finns någon här som har den eller har provat den.
Av alp
jag tänkte på det med användningsområden - kan man bära mer än på höften när barnet är lite äldre?[/quote]
Användarens profilbild
Av Anna
Har inte heller testat den men jag är så nöjd att bära i höft x med storken då jag bär på höften så jag känner inget behov av den heller. tycker den var dyr med. Patapum är ju billigare, kan visserligen inte användas på höften men är nog en billig bra rygg/mage sele för sitt pris. Vill man ha sele och kunna bära på höften kankse ni skulle testa sutemin? Den klarar ju både fram bak och höft.
Av alp
har en ergo (som jag köpte efter att ha bestämt mig för en sutemi... :) ) men det verkar som om sonen är för liten ännu för den och då misstänker jag att han också är för liten för sutemin - eller? i alla fall för att bära på ryggen och eftersom jag helst bär på höften och redan har en ergo som ligger oanvänd så tänkte jag att kanske kooger (den föll direkt maken i smaken som vägrar ta på sig en ringsjal)...
men det verkar inte som om någon har den - det står på deras hemsida att det är en förbättrad modell av delta - kanske någon hade den.
Användarens profilbild
Av Anna
att pappan kan tänka sig att bära i den är ett gott tecken i sig. Kankse ett annat forum tyg familjeliv eller aff har fler kooger ägre?
Användarens profilbild
Av April
Det är klart... den kanske ger mer avlastning på så sätt - att det även finns ett avbärarbälte. Synd bara att axelremmen var så smal... Hade säkert varit skönt om den var bredare? (fast den kanske är skön nu med ;-)). Köper du den så måste du berätta hur den är! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av marlene
pssst på AFFs AP snack var det en som skrev om kooger just.
Av alp
nu behöver jag hjälp igen - vad - eller snarare VAR är AFF?
Av alp
tack - det är mycke´man ska lära... :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?