Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Jag har köpt en Ergo till maken som en överraskning. När han kom hem från arbetet i dag fick han syn på den och säger: Vad är det för Baby Björn som ligger här?

När vi rett ut begreppen lite var han väldigt glad.
:loving:
Av eamane
:? :lol:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:lol:

Min man blev också väldigt förvånad när jag köpte en ergo, han var övertygad om att jag avskydde alla selar och att alla selar var dåliga...
Sele = babybjörn trodde han... :roll: :lol:
Nu är även han upplyst och han älskar vår ergo! :loving:
Av anna m
Bara en liten fråga från en seleokunnig: Är mysfaktorn lika stor i sele som i sjal? Jag har svårt att tro det... :roll:
Användarens profilbild
Av Måsen
anna m skrev:Bara en liten fråga från en seleokunnig: Är mysfaktorn lika stor i sele som i sjal? Jag har svårt att tro det... :roll:
Inte lika mysigt med sele om valet står mellan sele och sjal. :wink:
Men för min man och säkert många med honom så står valet mellan sele och armarna, han är ingen sjalkille säger han. 8) Då är sele mysigt! :lol:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Haha underbart! =) Ja Ergo är verkligen ett perfekt pappa-alternativ!
Användarens profilbild
Av Vida
Måsen skrev:
anna m skrev:Bara en liten fråga från en seleokunnig: Är mysfaktorn lika stor i sele som i sjal? Jag har svårt att tro det... :roll:
Inte lika mysigt med sele om valet står mellan sele och sjal. :wink:
Men för min man och säkert många med honom så står valet mellan sele och armarna, han är ingen sjalkille säger han. 8) Då är sele mysigt! :lol:
Sele är bra på ryggen oxå, när barnet vill upp och ner och upp och ner..

Men mei tai är mysigt... lite mittemellan sjal och sele
Användarens profilbild
Av emelie
Inte riktigt lika hög som i sjal, men igår bar jag O. på magen i Ergon ffg (annars bara på ryggen) och det var jättemysigt!
Oliver gillar Ergon mer än sjalen också.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?