Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sjalare är du?

Hemmasjalare
8
5%
Borta/utesjalare
36
24%
Allroundsjalare
106
71%
Av surftrollet
Jag är bortasjalare. Lillen trivs bra på golvet hemma. Det är han och hunden i en hög, tills hunden tröttnar och vill ha sin päls ifred. :D
Användarens profilbild
Av Veronica
Är vi borta sjalar jag i princip jämt, men det blir hemma också då och då när barnen vill.
Användarens profilbild
Av storaT
Först, när S var liten och jag inte så van, var jag en hemmasjalare.
Sen blev jag vanare och vågade ge mig ut på längre äventyr och vips: så var jag en allroundsjalare.
Numera, när S är större och har så mycket att titta på och så mycket spännande att kravla efter, så är han inte längre så intresserad av att gosa i sjalen, så nu är jag en bortasjalare.

Verkar som om allt har sin tid :wink:
Användarens profilbild
Av smurfis
Numer bara en borta/utesjalare. Hemma vill simon bara springa runt... :roll: Men när han var mindre bar jag mycket hemma oxå. :D
Användarens profilbild
Av Mi
Nästan uteslutande borta, hemma om de har somnat i den ute :D
Användarens profilbild
Av schmut
jag har alltid en till hands för man vet aldrig när hon vill. ibland blir det långa promenader och ibland vill hon bara sitta i svartpepparn för att se bättre.
oftast nattas hon även i sjal
Användarens profilbild
Av cocine
Jag är nog en allround sjalare även om det har blivit mer sällan hemma nu..
Användarens profilbild
Av amöba
Sjalar alltid lillasyster K när vi går ut (har ingen vagn till henne). Hemma bär jag lillasyster i sjal/sele vid minst ett tillfälle per dag. Storasyster åker sele dagligen i perioder, oftast bara någon enstaka gång i veckan. Båda bärs mycket i famnen.
Användarens profilbild
Av mammahappy
JAg är nog allaround sjalare.
Vilgot bärs mycket inne och även för det mesta ute oxå.
Men visst gillar han att sitta i babysittern oxå, och även att åka vagn ibland.
Användarens profilbild
Av Clärchen
Inser att jag mest är bortasjalare nu iaf, fast när Elisplutten var liten var det nog allround. Får se hur det blir med nästa ;)
Användarens profilbild
Av Sami
har nog olika sjal/bärtyg beroende på vad jag ska göra eller hur läge jag ska bära... har nog sjalar lite varstans... :?

alltså allround
Användarens profilbild
Av Key
Nu sjalas det ytterst sällan här numera, men jag har den senaste veckan sjalat hemma en gång. Och ute blir det sele c:a en gång i veckan numera.

När T var mindre sjalade jag nog också ungefär lika mycket borta som hemma.
Användarens profilbild
Av Eld77
Just nu är jag mest wannabesjalare ;) men när det begav sig så sjalades det både hemma och borta.
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag är helt klart mest borta/utesjalare. Hemma/inne sjalar vi bara om hon behöver sövas eller om jag absolut måste få något gjort och hon vägrar vara någon annanstans än i sjalen. Men jag tycker det är otympligt och bökigt att försöka göra saker med henne på magen, det blir ju lite bättre när man kan börja knyta på ryggen.
Av Minea
Sjalar alltid om vi är "iväg", om vi ska handla, hälsa på någon, gå på babyrytmik ...dvs alltid om vi är någon annanstans än hemma.
Hemma sjalar jag vid behov, men det är redan mindre än tidigare, för nu sover Lillebror oftast ute i vagnen på dagarna mot att tidigare bara sovit i sjalen. Nu har han börjat krypa också så då är det roligare att vara på golvet men några sjalvändor inomhus blir det varje dag ialla fall :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?