Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av siztah
Hej!

Var aktiv här på sjalbarn när min dotter var mindre, för snart tre år sedan. Har hänt mycket på sjalfronten sedan dess märker jag. Verkligen roligt att sjal har blivit så poppis!
Har en 4,6m Storken och en Ergo från 2004 som jag bar dottern i. Väntar nu barn i september och är sugen på att köpa en till, så många nya fina färger och modeller...En enklare, smidigare än storken, som passar en liten. Är det värt att köpa en trikåsjal, eller växer de ur den fort? Ringsjal? ( Är inge vidare på att sy...)
Användarens profilbild
Av naimiez
Visst växer de ur trikåsjalen fort men det är inget jag skulle viljat vara utan.....det är sååååå mysigt! ;-) Har testat Tricot Slen, SINO och KariMe. En begagnad går ju inte på så mycket....
Av siztah
Tricot Slen, SINO och KariMe. Vilken av dem tyckte du bäst om, för-nackdelar?
Var köper man dem, det verkar det finnas så många ställen nu...
Köpte sist på babydesign men de har inte dessa såg jag.
Av siztah
såg just att jag kollade på fel ställe, babydesign de har visst dessa. Men som sagt, hur är dessa sjalar?
Användarens profilbild
Av naimiez
SINO är sval, tunn men ganska dyr. Tricot Slen är färgglad, bra stadig sjal som finns på babyProffsen också. KariMe är något mer elastisk. Vet inte vart du bor men kolla under träffar kanske du kan gå på träff och be folk ta med några du kan få klämma på. Se också under http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewforum.php?f=41 på recensioner.... Lycka till! :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?