Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Visst behöver du en vävd sjal!!! Tänk om selen och Mobyn tvättas samtidigt :roll: Sjal- :twisted: har visst slagit klorna i dig. :wink:
Användarens profilbild
Av Gullan
Visst behöver du en vävd sjal ;) Det är mysigare med sjal än sele... och trikån blir väl urvuxen så småningom ;) Hehehe!
Av anna m
Klart du ska ha en vävd sjal! Den elastiska är ju bara för en kort tid och mysfaktorn i sele är låg i jämförelse med sjal. Det kan vara bra att ha några stycken så att man kan matcha kläderna man har :mrgreen:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ja men det är ju klart du måste ha en vävd sjal!! Och nej, jag fattar faktiskt inte hur man klara sig utan :wink:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
SJÄLVKLART behöver du en vävd! Inget att fundera på ens! Mmmmm Easy:arna är ju väldigt fina *L*
Av surftrollet
Jag provade att sjala min snart 8 månader gamla kille i en moby wrap igår, för att visa hur man knyter, och oj vad glad jag är att vi bara kör med vävd nuförtiden. :)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Min 16-månaders väger 8,5 kg och vi började med vävd sjal när hon var 2 månader :wink: :lol: Med andra ord: Imponerande att du fortfarande orkar :urule:

Lite skillnad är det ju att lära sig knyta med en vävd, men svårt är det faktiskt inte. Bara man inte ger upp efter första (misslyckade) försöket utan fortsätter träna :wink: Det kommer säkert att gå fint, och du kommer att tycka avlastningen är super i jämförelse :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Klart du ska ha en vävd sjal.
Jag har också lite taskig rygg emellanåt och jag klarar bära dels min 2-åring som väger 12 kg och dels min 3,5-åring som väger 22 kg.
Hade jag inte haft de vävda sjalarna så vette sjutton hur det hade gått.
Mina axlar pallar inte selar heller så det är inget alternativ för min del.
Användarens profilbild
Av Cecilia
Förresten! :idea:

Easy är toppen, men omd et blir en varm sommar så behöver du kanske en tunna sval sommarsjal också? Så du måste nog köpa 2. 8)

Allvarligt talat, om du köper 2 samtidigt kanske du kan få mängdrabatt? En del har sådana erbjudanden.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Två vävda sjalar är ett "måste" Först en välavlastande supersnygg sjal och sen behövs en tunnare sommarsjal.
Av Aelia
Klart du behöver och inte bara en :twisted: :twisted: :twisted:
Av surftrollet
Nebulosa skrev:Hjälp; jag blir som ni! :floet2:
Stackars, stackars Nebulosa! :klappar på huvudet:

Nämen seriöst, jag tycker inte att man *behöver* så våldsamt många sjalar. Det är kul att kunna variera lite efter vad man har på sig och så (väljer t ex inte purpurskyn till en klarröd tröja) och de fyller lite olika behov. Men man behöver inte sjuttioelva sjalar. Jag rekommenderar att börja med en som passar årstiden då den kommer användas och som passar det mesta i din garderob. Sedan kompletterar du om du känner behov eller lust (och har råd). :D Sedan är sjalträffar bra för att få klämma lite på olika märken.

Jag har inte en halv miljard sjalar och just nu vill jag inte ha fler heller... (fast jag har en halvfärdig MT liggande där hemma... :hellu:)
Användarens profilbild
Av Veronica
Det klart att du ska köpa en sjal, det är ju det underbaraste som finns, slår helt klart en sele vid de flesta tillfällen! :heart:
Användarens profilbild
Av annemi
Det är bara att kapitulera för sjal :evil: :wink:

Men jag kan ju alla fall varna för Easyn, jättego och mysig och inte alls dyyyyr :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?