Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av stin
Hur gör jag den tro? Har en Gauzesjal i linne och en kille som bara vill sitta framåt... :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
Buddha är den mest ergonomiska framåtvända positionen ( http://www.sjalbarn.se/BuddhaTrika.htm ) och den funkar lika bra i vävd sjal.

Annars kan du ju börja öva ryggknyt, det är bra mycket bekvämare! :D
Användarens profilbild
Av Anso
Eller bär honom på höften i ett omslutet kryss (se Sjalbarns knytgalleri) men istället för att sätta i honom mitt fram så placerar du honom på din höft och gör sedan klart knytningen. Det avlastar faktiskt riktigt bra trots att man bär
på mer på en sida. Då kan han välja om han vill se framåt eller titta på dig.

Så fort man vänder barnet framåt så blir det betydligt tyngre för den som bär och det är svårare att få till en bra sittställning för barnet. Plus då att om man är utomhus så kan barnet inte välja bort sin omgivning, det kan helt enkelt blir för mycket intryck för dem. Det är väl därför som barnvagnstillverkarna också rekommenderar att barnet åker framåtvänt först efter 1 års ålder.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?