Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Det verkar som att många har svårt att motivera sina sjalköp inför sin respektive. Det skulle vara kul att höra vad ni har för "undanflykter" när ni vill köpa eller har köpt ännu en ny sjal. Jag har vid några tillfällen köpt nästan nya sjalar och betalat nästan nypris, men bara svarat när maken frågat: Den är begagnad! och då förutsätter han att den är skitbillig. Det är ju trots allt bara en tygbit. Och på sistone har han lagt sig till med en mycket dyrare hobby: Ljudanläggningar! Så hur många sjalar jag än skaffar kommer jag aldrig i närheten av honom :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Droppen
Här körs inga bortförklaringar. Säger helt enkelt som det är; att jag bara måste ha den och att Noah kommer gilla den jättemycket! :twisted:

Har alltid funkat. :vågen:
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Eftersom det är jag som har dragit in alla pengar hittills så har mannen inte kunnat klaga så mycket. Nu är jag ju i och för sig inte så köpgalen längre, men ändå.
Av eamane
anna m skrev:Den är begagnad!
:lol: JÄTTE-begagnad...
Annars funkar ibland: "åh titta älskling, visst är den snygg, DEN skulle jag vilja ha" om man säger det tillräckligt många ggr alltså :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
jag motiverade med att jag slutat röka och inga pengar till vin&öl på flera år...

(räknade givetvis inte med det ökade choklad-kontot..... :roll: )
Av anna m
Elin skrev:jag motiverade med att jag slutat röka och inga pengar till vin&öl på flera år...

(räknade givetvis inte med det ökade choklad-kontot..... :roll: )
Hm, den var ruggigt bra :mrgreen: Jag slutade röka för sex år sedan och då rökte jag 30 cig/dag och var värsta partypinglan. Inga cigaretter och ingen alkohol på sex år!!! :shock: Det blir enorma summor det :lol:
Användarens profilbild
Av Bönan
Jag kan inte motivera det för honom, och knappt för mig själv heller.
När jag köpte en ny fick jag sälja en gammal.
Eller så får man tjäna in penga rpå något annat sätt, som när jag ansträngde mig och sålde en bokhylla eller liknande som inte skulle blivit såld annars, då kunde jag behålla pengarna "själv".
Men jag har inte många sjalar, bara en lång, en kort, och en ergo.
Användarens profilbild
Av annemi
Behöver inte motivera för maken, däremot mig själv :oops:

Jag tjänar ju pengar jag med (mer än maken) så det brukar inte vara några problem. Han vet att jag köper o säljer o har mig :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
Bönan skrev:Jag kan inte motivera det för honom, och knappt för mig själv heller.
Inte jag heller *djup suck*
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag köper och säljer utan att motivera eller rådfråga. :wink:
Han vet faktiskt inte riktigt hur många eller vilka sjalar som finns hemma.
Användarens profilbild
Av Elina
Sockertopp skrev:Motivera??? Vad är det :roll:
:iagree:

Här är det mer så här att OM han ser att något är nytt så frågar han om den är ny? Oftast kommenterar han att den var fin, sen säger han inget mer 8)

Men det beror ju på att jag köper och säljer sjalar HELA TIDEN :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har en del sjalar och har svårast att motivera köpen för mig själv. Nu senast när maken kom hem och jag hade köpt en ny sjal blev det bara, - Åh, vad roligt den får vi testa.

Har kommit till ett läge där jag tror jag kommer göra mig av med någon sjal. Har 5 vävda långsjalar och har svårt att motivera varför vi ska ha alla kvar. Tyvärr så har ajg två sjalar som jag ser som potentiella kandidater för att säljas. Det som sätter hinder i vägen är att den ena är makens favorit och den andra dotterns favorit för hängmatta. De andra sjalarna är mina favoriter... Så lite svårt blir det allt att sälja någon.
Av anna m
thanisa skrev:Jag har en del sjalar och har svårast att motivera köpen för mig själv. Nu senast när maken kom hem och jag hade köpt en ny sjal blev det bara, - Åh, vad roligt den får vi testa.

Har kommit till ett läge där jag tror jag kommer göra mig av med någon sjal. Har 5 vävda långsjalar och har svårt att motivera varför vi ska ha alla kvar. Tyvärr så har ajg två sjalar som jag ser som potentiella kandidater för att säljas. Det som sätter hinder i vägen är att den ena är makens favorit och den andra dotterns favorit för hängmatta. De andra sjalarna är mina favoriter... Så lite svårt blir det allt att sälja någon.
Nä då finns det ingen att sälja för dig :roll:
Av Aelia
Har inte behövt göra det på läääänge. I början ville han alltid veta varför jag behöver så många olika, men nu hahah, han vet nog inte ens hur många och vilka jag har och har slutat bry sig för att han vet att jag kommer att köpa en till iaf om jag vill det :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?