Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Elna
Fick ju prova Åsas fina ljusa Beco Three igår, och åh, vad fin och lätt och luftig den var och snygg, city-chic... (tack åsa-blir det nya wonderoos nu då? Eller kanske en didymos? :wink: )

MEN MEN MEN, bröstremmen hamnade nästan nedanför paddingen på axelremmarna och bredden på sitsen räckte knappt till för min nyblivna ettåring...

:cry: Det borde finnas en L/XL för halv-långa (1.74-så inte såååå lång ju) bärsels-brudar som jag, för att inte tala om modemedvetna killar -en sele vill man ju gärna dela på i familjen...... som det inte räcker med sjalar man tar med ut liksom :)

Iaf, är det nån som har samma erfarenhet av passformen?
Åh, ack och ve, jag som ville ha en sån snyggo!

Finns det nåt annat alternativ till ergo, tro? (inte patapum/sutemi)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Var det inte nån som skrivit till 'Beco' o fått svaret att det skulle komma en modell som passade långa.....sök bland gamla inlägg så kanske du hittar.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Skulle det inte komma en ny variant till större/längre personer? :hmm: Har jag för mig jag läste...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Sockertopp skrev:Var det inte nån som skrivit till 'Beco' o fått svaret att det skulle komma en modell som passade långa.....sök bland gamla inlägg så kanske du hittar.
Samma! :lol:
Användarens profilbild
Av annikar
Vad trist!

Är det fler som upplevt sittdelen som för smal? Jag går ju och väntar på en beco till min kille på 2 år och 4 månader, han är 94 cm lång.
Helst borde jag ju prova någons :roll:
Användarens profilbild
Av Scilla
annikar skrev:Vad trist!

Är det fler som upplevt sittdelen som för smal? Jag går ju och väntar på en beco till min kille på 2 år och 4 månader, han är 94 cm lång.
Helst borde jag ju prova någons :roll:
Nej, vår tvååring sitter jättebra! Däremot håller jag med om stoppningen på axelremmarna... :( men det funkar ändå.
Användarens profilbild
Av Kate
Nu svarar jag som försäljare av både Ergo och Beco eftersom ni ställer frågor som jag kan svara opartiskt på.

Beco kommer att komma med en modell som är utvecklad för att passa både kortare personer (under 150 cm) och längre personer (över 180 cm). Modellen kommer att komma till sverige i mitten eller slutet av sommaren beroende på hur snabbt de kan producera dem).

Angående skillnader på sittdelen så är Becons sittdel och Ergons sittdel lika breda, fast Ergon är skålad vilket gör att barnen sjunker ner lite mer i den och får på det sättet lite mer sittyta.
Becon har istället för att skåla sitsen gjort en vaddering längst ut så att den är skonsam mot låren och därför brukar även stora/långa barn sitta skönt med benen ändå trots att sitsen kanske slutar lite längre upp på benet än i Ergon.
Sedan har Becons höga rygg en fördel mot Ergon när man bär långa barn.
Så de har båda sina fördelar.
Användarens profilbild
Av asa
Nya wonderroos skulle vara mycket trevligt...suktar... :roll:
Användarens profilbild
Av annikar
Tack Kate! Det låter bra :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Konstigt nog tycker min man 1,83 cm lång, bättre om Becon än Ergon :hmm: Han tycker inte att det gör något att stoppningen inte når så långt, däremot gillar han skarpt att barnet kommer närmare mot bäraren och att ryggen är högre :wink:
Användarens profilbild
Av Scilla
kajsa kavat skrev:Konstigt nog tycker min man 1,83 cm lång, bättre om Becon än Ergon :hmm: Han tycker inte att det gör något att stoppningen inte når så långt, däremot gillar han skarpt att barnet kommer närmare mot bäraren och att ryggen är högre :wink:
Ja vi gillar ju också Becon trots att vi är hyfsat långa, för att barnet kommer så tätt intill :loving: och för att ryggen är så hög och bra.
Användarens profilbild
Av annikar
Scilla skrev:
kajsa kavat skrev:Konstigt nog tycker min man 1,83 cm lång, bättre om Becon än Ergon :hmm: Han tycker inte att det gör något att stoppningen inte når så långt, däremot gillar han skarpt att barnet kommer närmare mot bäraren och att ryggen är högre :wink:
Ja vi gillar ju också Becon trots att vi är hyfsat långa, för att barnet kommer så tätt intill :loving: och för att ryggen är så hög och bra.
Å, det låter jättebra. Vi är bägge ganska långa, men jag gillar att bära barnet tight mot ryggen.
Borde få min denna vecka! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?