Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
För en som hellre köper än syr...
Vart hittar man fuskpolos till bebis resp. vuxen? I något helt "klifritt" material?
Användarens profilbild
Av Tiz
HM, Guppi, Kapp-Ahl, PoP... tror att du kan hitta var som helst.
Användarens profilbild
Av Mia
Ok! Tack.
Jag skickade ut min gamla mormor! :wink: får se om hon vill gå en promenad till... :)

Förresten ser det ut på tickern som om det är Villes födelsedag idag!!
Grattis!!!
Användarens profilbild
Av naimiez
Pop köpte jag förraåret och hon kan ha den i år också....jättebra material!

Grattis Ville!!! :-D
Användarens profilbild
Av Mia
naimiez skrev:Pop köpte jag förraåret och hon kan ha den i år också....jättebra material!
Den i bomull?

Skulle vilja ha en lite tjockare i fleece kanske... :roll:
Användarens profilbild
Av Ester
Alice hade en fuskpolo från Lindberg i fleece med kardborreknäppning förra vintern...köpte den på babyland Bromma
Användarens profilbild
Av Mia
Hmm lite långt att gå för min mormor.. :wink:

Har du den kvar och vill sälja?
Användarens profilbild
Av naimiez
Tror jag såg fleece på Kappahl....
Användarens profilbild
Av Tabby
Grattis Ville
Användarens profilbild
Av Mia
Nu hittade mormor jätte bra polos i fleece på guppi! två stycken hade hon köpt! Precis som de du pratade om Elin med karboreknäppning!
Användarens profilbild
Av Lingling
Fick en jättefin stickad och virkad fuskpolo/miniponcho i doppresent, köpt på HM - vantar o mössa till, passar jättebra i sjalen.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag har också fuskpolos från Lingon & Blåbär - finns i rött och marint 100% bomull, vilket gör att de går att tvätta i 60% så de blir riktigt rena. Kanon till barnen och passar även "små" vuxna :wink: - precis som Helen skrev.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag köpte en i fleece förra året till mig själv, men jag blev lite sådär obehagligt varm i den, men det kanske inte var någon bra kvalitet. Nu har jag en i ull från Ruskovilla, den är skön.
Till barnen har jag fuskpolo från www.minimundus.se
Användarens profilbild
Av Aurian
SQ skrev:Och så har vi ju dubbelfuskpolo, något jag inte vill vara utan! Sådana köper man på Babyboden, väldigt praktiskt och skönt!
Jag vill minnas att jag läst i något tidigare inlägg att de där dubbelfuskpolona inte är bra :? ... Att de är på tok för lösa för både barn och vuxen... :shock:
Hur är det med den saken eg? :roll:

Fast Vilja kommer nog i vilket fall vara lite liten för att ha just en sådan... :roll:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?