Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Jag har precis klätt om den gräsliga hokuspokus stolen jag hittade på loppis för några månader sedan! :D Riktigt fräscht och fint blev det!

På stolen fattades både pinnen, plastplupparna på sidorna och det vita bandet. Plastpupparna har jag köpt nya och pinnen blir inga problem. I stället för det vita bandet har jag sytt ett band som nog blir bra men frågan är nu hur det ska sitta? Det börjar uppe vid pinnen och så under sittdelen och så emellan sittdeln och nedersta delen...sen fattar jag noll! :?
Någon som kan förklara?? :)
Användarens profilbild
Av mimme
Jag försökte formulera en förklaring, men det blir så svårt i bara text. När jag klädde om min hokuspokus så gick jag till barnaffären och tittade på en ny stol där o memorerade så att jag kunde sätta bandet likadant på min när jag kom hem... :wink:
Användarens profilbild
Av lotti
mimme skrev:Jag försökte formulera en förklaring, men det blir så svårt i bara text. När jag klädde om min hokuspokus så gick jag till barnaffären och tittade på en ny stol där o memorerade så att jag kunde sätta bandet likadant på min när jag kom hem... :wink:
Precis vad jag gjorde så nu är den snart färdig!!! :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
lotti skrev:
mimme skrev:Jag försökte formulera en förklaring, men det blir så svårt i bara text. När jag klädde om min hokuspokus så gick jag till barnaffären och tittade på en ny stol där o memorerade så att jag kunde sätta bandet likadant på min när jag kom hem... :wink:
Precis vad jag gjorde så nu är den snart färdig!!! :D
och då kommer det en bild va? :wink:
Användarens profilbild
Av Edith
ernamalin skrev:och då kommer det en bild va? :wink:
Ja det måste det väl göra? :hmm: :wink:
Användarens profilbild
Av lotti
Emindith skrev:
ernamalin skrev:och då kommer det en bild va? :wink:
Ja det måste det väl göra? :hmm: :wink:
Absolut...det tycker jag med! :wink: :D

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?