Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tooka
Behöver tips inför sommaren!

Min lille kille är så varm. Bär hon om i elastisk långsjal, Moby Wrap. Han blir het som en kamin och svettas.

Vad finns det för alternativ som är svalare och elastiskt? Han är bara 6 veckor så elastisk är väl det bästa, eller :? ?
Användarens profilbild
Av bani
Jag tror nog en vävd kan vara lika bra, men det är ju lättare att hantera en sticad för oss nybörjare... :wink: Tycker också det blir jättevarmt, vilket är jobbigt. :? Verkar inte finnas något svalt trikåalternativ egentligen - fast någon sa att MamEco var bättre?
Användarens profilbild
Av dunderdonnan
Hej, förlåt att jag inte direkt svarar på frågan. Jag bar V i en sval, icke elastisk :oops: , EllaRoo förra sommaren. Toppen tyckte både bebisen och jag!
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Jag fick tips om att välja sino, har inte kunnat prova än men den verkar tunn...
Användarens profilbild
Av diddeldi
nu är jag i och för sig lite partisk eftersom jag säljer den, men jag tycker att bali baby stretch är svalare än sino. lika tunn men tillverkad enbart i naturfiber (bomull).
Användarens profilbild
Av Ingrid
De här trikåsjalarna provade jag förra sommaren när det var som hetast: Baby Bundler, Hoppediz trikå, Kari-me, Hug-a-bub och Sino (jag säljer alla, så det var de jag vill prova). Hug-a-bub och Sino var de enda som fungerade av dessa när det var RIKTIGT varmt. Båda är helt av naturmaterial: Hug-a-bub är 100% bomull och Sino är 50% bomull och 50% modal. Modal är en cellulosafiber (dvs kommer från gran) och är också naturfiber liksom bomull.

Andra sjalmärken har jag själv inte provat och kan inte yttra mig om!
Användarens profilbild
Av diddeldi
Ingrid skrev:De här trikåsjalarna provade jag förra sommaren när det var som hetast: Baby Bundler, Hoppediz trikå, Kari-me, Hug-a-bub och Sino (jag säljer alla, så det var de jag vill prova). Hug-a-bub och Sino var de enda som fungerade av dessa när det var RIKTIGT varmt. Båda är helt av naturmaterial: Hug-a-bub är 100% bomull och Sino är 50% bomull och 50% modal. Modal är en cellulosafiber (dvs kommer från gran) och är också naturfiber liksom bomull.

Andra sjalmärken har jag själv inte provat och kan inte yttra mig om!
modal är tillverkad av cellulosa men det är en konstfiber (regenatfiber). dvs råvaran är cellulosa (som i sig i och för sig är ett naturmaterial) men den är sedan så behandlad att fibern inte är en naturfiber. cellulosan bryts ner med hjälp av olika kemikalier och blir till en massa, som sedan våtsprutas genom dysor ner i ett vätskebad där lösningen koagulerar. modal är egentligen bara ett handelsnamn för något som oftast kallas rayon eller viskos, där dock modal har lite andra egenskaper än viskos på grund av skillnader i svavelsyrehalten i spinnbadet. lite lång utvikning kanske :wink: men själv tycker jag absolut att egenskaperna skiljer sig från bomull (framförallt tycker jag att sådana material inte är lika svala).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?