Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Elna
Minns för ett par år sen hade Girasol sjalar som var mjuka och tunna och tvåsidiga, kypertvävda vill jag minnas, de hade en grön som om jag minns rätt var grön på ena och mintgrön på andra sidan...
Ska man leta beg, eller finns de nånstans att köpa?
Har letat lite, men inte hittat
TAck för hjälpen
Användarens profilbild
Av mimmis
SQ skrev:Har fått för mig att Girasol nu slutar göra dubbelsidiga sjalar. Omhulda har reat dem ett tag nu. Synd, jag som just upptäckt hur underbara de är. Så mjuka och avlastar så skönt. Tur att jag hann få tag på en regnbåge.
Skillnaden blir ju att dom får samma fina färg på båda sidor... regnbågen t.e.x såg ju lite tråkigt ut på ena sidan tidigare... nu har den samma fina färg på båda sidorna :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
mimmis skrev:
SQ skrev:Har fått för mig att Girasol nu slutar göra dubbelsidiga sjalar. Omhulda har reat dem ett tag nu. Synd, jag som just upptäckt hur underbara de är. Så mjuka och avlastar så skönt. Tur att jag hann få tag på en regnbåge.
Skillnaden blir ju att dom får samma fina färg på båda sidor... regnbågen t.e.x såg ju lite tråkigt ut på ena sidan tidigare... nu har den samma fina färg på båda sidorna :D
Hurra! :vågen:

Måste spara... :roll:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
SQ skrev:Enl bodil på Omhulda blir inte sjalarna utan baksida lika mjuka och följsamma som de med baksida. Och jag stör mig inte als på baksidan, men vist ser den lite trist ut.
Ojdå.. undrar varför? :mitvit:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
SQ skrev:Tror det var så att den teknik som används för sjal med baksida bidrar till mjukheten och smidigheten. Föredrar skön sjal framför snygg sjal. 8)
Ja, det är klart! Synd om det blir så! :roll:
Av Bodil
Hej!
Mimmis bad mig svara på detta om Girasol med baksida och inte. Jag har fått höra från Girasol i Berlin att det är en något annan vävteknik som gör att sjalarna får en baksida som ser annorlunda ut än framsidan. Och det gör också att dessa sjalarna får en särskilt mjuk yta.
När det gäller regnbågssjalarna har de nu övergått till att väva på ett sånt sätt att bägge sidorna blir lika. Då blir de nog mer lika andra sjalar i kvalitén. Det finns fortfarande den "gamla" sortens regnbågssjalar också att få tag på.
De enfärgade girasol-sjalarna har fortfarande vävsättet där baksidan får en lite mörkare färg. Snygg effekt, tycker jag på t ex den röda eller den gröna. Andra, som färg 5 eller 10, har redan länge vävts med baksida o framsida lika.
Vänliga hälsningar,
Bodil , omhulda.com
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?