Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Linoljeflaskan hade vält i skåpet och så hamnade det linolja på sjalen (min älskade underbara chokladgås). Vi slängde den i tvätten och trodde det skulle bli bättre, men icke. Nu är det en stor stel oljig fläck på sjalen. Snälla, säg att den går att rädda! Och tala gärna om för mig hur jag gör.

:help:
Av surftrollet
Jag skulle börja med såpa. I massor, gnugga gnugga. Skölj lite, mer såpa, skölj lite till, så att det gradvis blir mindre och mindre såpa och oljao ch mer och mer vatten. Det är bästa sättet att göra rent penslar som använts till linoljefärg iaf, därför skulle jag börja där.
Av anna m
Jag tror att det enda som hjälper är kemiskt ren bensin. Den brukar bevara färgerna och tar allt från fett till inkletat tuggummi.
Användarens profilbild
Av snigel
Linoljesåpa kan man prova, den är fetare än vanlig såpa. Det brukade jag använda för att göra rent penslar medt i mitt förra liv (ägare av ett renoveringsobjekt...). Håller tummarna för att det går bort men vet att det kan vara ganska envist.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?