Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gullan
Läste precis ett inlägg på tettinntil.com med ett experiment med vanligt RyggX. Hon hade provat att förutom den vanliga knytningen lägga till en twist. Man måste ha en lååååång sjal - en vanlig 4.6 räcker nog inte om man inte är riktigt pinnsmal ;)
Här är länken:
http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=6853
Användarens profilbild
Av Isanna
Ojojoj vilken sjujädrans knytning! :shock:

Kanske man ska prova nån gång! :lol:
Användarens profilbild
Av Tinker
Jag tyckte den såg aningen onödigt krånglig ut. :roll:
Användarens profilbild
Av Gullan
Jo, krånglig är den - men när man brottas med en unge som hela tiden trycker ut sina armar ur krysset... då funderar man ju på om det går att lösa på nåt sätt...
Sen lär det nog bli hyfsat varmt! Jag tycker 4,6 m är varmt - ett varv till runt kroppen låter ju inte så lockande :)
Användarens profilbild
Av Maerion
:hmm: Alltså, knöt hon runt höften eller bakom barnets rygg? Får väl testa med gåsen senare då, och se om den räcker alla varv runt :D
Användarens profilbild
Av naimiez
Den gör nästan jag fast jag tar och knyter en knut vid hennes första twist.....hennes twist blir lodrät vilket skär in tycker jag....min blir vågrät och ligger strax under nyckelbenen..... ;-)
Av anna m
Det blev ju behå och sjal i ett. Smart :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Maerion
Jag testade med gåsen nyss, den räckte så att jag kunde knyta bakom Nora, men absolut inte så att jag kunde knyta runt höften! Hyffsat bekvämt ändå tycker jag, men inte vidare snyggt. :roll:
Användarens profilbild
Av jazoo
Tycker mest att det ser bökigt ut. Men så har jag heller aldrig störts av att Alice tar ut armarna. Det skulle liksom inte funka annars för hon blir :hopmad: om hon sitter fast. Så jag får anpassar knytningarna därefter.

Och som sa gt, inte så sexigt direkt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?