Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Edith
Sambon har mosat tummen, vilket betyder att nu är det jag som får göra i princip allt här hemma. :? (Sjuka karlar alltså... fast det gör säkert jätteont) Det blir ju en del extrajobb förstås, och eftersom vår son inte vill ligga själv mer än fem minuter blir det inte lätt. Men t o m disken som tar betydligt längre tid än så går som en dans med honom på ryggen! Bokstavligt talat eftersom det gnälls så fort jag är stilla. Måste se urfånigt ut när jag står o stuffar framför diskhon med honom i sjalen... :D

Sen måste jag bara berätta att jag träffade en annan mamma idag som hade en Ergo! Och jag blev kär, mååste bara ha en... Ergo alltså.

Och så slutligen fick jag en så härlig kommentar från en invandrarkvinna som såg mig från andra sidan gatan när jag hade sonen på magen: "Perfekt mamma!" ropade hon. :D Vad det värmde! :blahblah: :rodna: :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
:tumsup: :tumsup: Sådana kommentarer värmer länge!
Användarens profilbild
Av Python
Emindith skrev: Måste se urfånigt ut när jag står o stuffar framför diskhon med honom i sjalen...
haha, det där känner jag igen - de första månaderna dansade den som bar på Sötisen (jag eller maken) oavbrutet. Oavsett plats... Kassörskorna på Ica hade väldigt roligt åt oss :lol:
Av eamane
Python skrev:
Emindith skrev: Måste se urfånigt ut när jag står o stuffar framför diskhon med honom i sjalen...
haha, det där känner jag igen - de första månaderna dansade den som bar på Sötisen (jag eller maken) oavbrutet. Oavsett plats... Kassörskorna på Ica hade väldigt roligt åt oss :lol:
Känner oxå igen det där, speciellt när Frida är trött och vill sova, då får man absolut inte sitta/stå stilla utan bara röra sej tills hon somnat :lol:
Användarens profilbild
Av Edith
Inte ensam om det då med andra ord. :D Men är det något som går över med tiden eller kommer jag alltid vara tvungen att hoppa runt när jag bär?

Föreställer mig en fika på stan, lite jobbigt att sitta och studsa och samtidigt försöka dricka kaffe och umgås. Blir väl utslängd pga förargelseväckande beteende... :lol:
Användarens profilbild
Av Python
Emindith skrev: Men är det något som går över med tiden eller kommer jag alltid vara tvungen att hoppa runt när jag bär?
För vår del blev det bättre kring 4 månader, fast om hon är på mindre bra humör (magont? trött? livets elakheter? ontihuvudet?) så är det fortfarande det som gäller!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?