Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Telna
Finns det någon ergonomisk bärsele som funkar för 2 mån gamla bebisar? De som jag har hittat och som verkar omtyckta (tex. patapum) är för lite större bebisar. Skulle vilja ha en bra sele som är enkel att ta på sig.
Av Signatur
ERGOn ska ju ha en särskild "insats" för spädbarn (från nyfödd) numer. Men jag tror inte att den kommer förrän i oktober.
Av Annsofi
Weegon är en ren spädbarnssele som fungerar bra upp till året även om vi själva successivt slutade använda den från 10-11 månaders ålder något. Nu är Jonathan 14 månader och passar fortfarande i den men när barnet är så gammalt och så stort så vill man gärna ha något som går snabbare att få på sig, det är ju mer upp och ner som gäller nu. Weegon är annars en bra sele som jag kan rekommendera och väldigt mysig vilket selar annars sällan blir.
Av Telna
Nu har jag beställt en marinblå Weego från Babyhip, de hade demoex som var lite billigare!
Användarens profilbild
Av April
Hej!

Jag har också en Weego. Har inte använt den själv, men min svägerskas lilla pojk blev för tung vid 6-7 månader (fast alla barn väger ju olika)... Fast fram tills dess var den verkligen kanon. Det är ju helt underbart att man kan bära på ryggen med den (redan från start). Jag tycker att den är värd sina pengar för den första tiden, men man ska nog vara inställd på att man får köpa något nytt om ett tag...

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?