Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Först ut en hoppe, som från början var en tunis, som sen blev lila 8) som sen blev den skönaste 'n världens skådat ;)

Bild

Bild

helt seriöst ;)

sen en väska jag sytt till dottran

Bild

och 2 hättor...

Bild

Bild
Senast redigerad av Elina den tor maj 24, 2007 12:35, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av aspen
vilka fina grejer!
har du sytt hättan efter mönster eller ? Jag är sugen att sy en till min "blir sjuk så lätt"-dotter men jag har inget mönster, är den lätt att sy?
Användarens profilbild
Av Elina
tack :D
Jo, jag har ett mönster, på storlek 50/52 och det är ju förstort.. men jag tog bara bort sömsmånerna, så sitter den perfekt på ett 45 huvud :D

Eftersom jag har fått detta mönster av en snäll sjalbarnare, så är jag gärna snäll och skickar det vidare ;)
Användarens profilbild
Av aspen
Elina skrev:tack :D
Jo, jag har ett mönster, på storlek 50/52 och det är ju förstort.. men jag tog bara bort sömsmånerna, så sitter den perfekt på ett 45 huvud :D

Eftersom jag har fått detta mönster av en snäll sjalbarnare, så är jag gärna snäll och skickar det vidare ;)
Åh tack gärna det:-)
Av corona
annelie skrev:
Elina skrev:tack :D

Åh tack gärna det:-)
Skulle du vilja skicka vidare till mig sen?? :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Är det ingen som kan scanna in det så att fler kan få del av det? :P
Användarens profilbild
Av milu
Vilka fina grejer du har sytt! Jag är också lite sugen på att få ett hättmönster... :D
Användarens profilbild
Av Elina
Tack!

Jag har ingen scanner tyvärr, men kanske jag kan posta till någon som har??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?