Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Vår skrutt är snart 7 månader och väger lite över 7,5 kilo och jag bär honom mest på ryggen nu. Jag får ont i ryggen när jag bär honom mer än 30-40 minuter på mage så det känns som bästa lösningen. Sambon som har en helt fungerande rygg (han har inte haft foglossningar och sånt så... :lol: ) bär helst på magen. Det är en träningssak att få upp barnet på ryggen men nu när jag lärt mig går det hur smidigt som helst.
Och skrutt stormtrivs där bak! :lol: Drar mig i håret och tittar över axel på mig!
Användarens profilbild
Av Nova
Alex skrev:Carlos åker oftast fram, då kan jag pussa honom!! Fast han väger bara 10 kg, så det är inte så tugnt...
He he. Det är fler än jag som går och småpussas ser jag... :lol:

Verkar hoppfullt iallafall.
Orkar man bära fram kan man således göra det ett bra tag till! :)
Användarens profilbild
Av Alex
Absolut! Det är ju sååå mysigt!! :D
Användarens profilbild
Av Mary
Min Jacob är 10 mån och 11-12kg. Han går med på mage när han är sömnig. Annars har han precis flyttat till höften med höftkryss som också är väldigt pussvänlig. Minus är att det är svårt att få honom sitta helt fast utan att man hjälper till med en hand vilket betyder att endast en arm är fri, någon kanske har ett tips här?

Mary
Användarens profilbild
Av SoFaD
William åker bara på mage med BabyBundler och Xomslut 1+2 änsålänge. Det går bra men ska för skoj skull börja prova mer med ryggknytningar.
William är 13 månader och väger 10½kg.
Användarens profilbild
Av sus
Nova skrev:He he. Det är fler än jag som går och småpussas ser jag... :lol:

Verkar hoppfullt iallafall.
Orkar man bära fram kan man således göra det ett bra tag till! :)
Jag provade att knyta fast Lisen 3 år och 4 månader, 1 meter lång och 16 kilo, på magen här om morgonen när hon var väldigt mammig och kramig. Gick hur bra som helst ochvar väldigt mysigt, men det var lite svår att se vad jag plockade ur kylskåpet när jag försökte göra frukost :wink: Funkar dock utmärkt som "mysbärning" även till större barn
Användarens profilbild
Av thanisa
För promenader eller på stan så går det fortfarande hur bra som helst att bära på magen. Att ha henne på magen hemma och försöka göra saker samtidigt är svårare men går. Tova är 3,5 år och jag bar henne senast i helgen på magen i några timmar när vi städade. Hon var då otrolig mammig och ville sitta i sjalen. Både jag och mannen föredrar nog att bära på magen, dock börjar hon bli såpass lång nu och vi är korta att det känns som att man inte har riktigt samma förmåga när hon sitter på magen som på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?