Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nima
Hej hej :D

Kan ju börja med att presentera mig. Har smugit runt här ett tag och lyckats köpa en MeiTai från VenusLi och en Easy Hug från milimani samt har en tricot slen som jag köpte när bäbis var nyfödd. Bäbis är nu 5 månader :heart: :loving:

Nu funderar jag på vad jag ska köpa nästa gång. Har varit och provat både Patapum och Ergo (med skrikande bäbbe som nog är för liten för bägge selar) och kan absolut inte bestämma mig. Ergon gillar jag pga skålade sitsen men tycker den är gräsligt ful. Patapumen är stilren och snygg men jag tycker hon liksom trycktes in mot min kropp så hårt, ska det va så? Är 165 och 50 kg så fick för mig att Patapumen skulle sitta bäst men vet inte om jag kände så stor skillnad, eller var det för att bäbis knorrade kanske. hmmm... Vilken tror ni passar bäst? Patapumen är ju billigare också.. *klura*

Nu funderar jag på att sy en sele istället, men hajar inte hur man syr skålningen..

Eller ska man köpa en långsjal också? Fast jag är så slö så orkar aldrig knyta..

Ja, många tankar, hihi

:wink:
Användarens profilbild
Av milimani
Åh, hej! Hur trivs hon i Easy Hugen?? Har du ingen bild??
Användarens profilbild
Av Isanna
Eller kolla på en grym Beco! :twisted: finns på www.tinytots.se
Användarens profilbild
Av Stark
Som du kanske redan läst om du smugit omkring här ett tag så har alla sina favoriter. Jag älskade att bära i min minimundus när tösen var mindre (hon är ju fortfarande liten av sig), men tyckte den blev ostadig när hon var runt 4 månader. Och då vägde hon bara ca 5 kg! Jag köpte en vävd sjal som är helt underbar (Hoppe Timbuktu), men som jag numera inte använder speciellt ofta eftersom jag blivit himlastormande förälskad i min Patapum.

Jag är 160 lång och väger ca 50 kg och har provat Beco, Ergo och Patapum. Av dessa tre sitter Patapumen bäst på mig. Jag gillar att jag kan "dra in" tösen mot min kropp, men utan att hon blir hängande i mina axlar. Så jag köpte som sagt en Patapum. Att den är billigare än Ergo är ju bara ett plus...

Inte tror jag att du blev något klokare av mitt inlägg...
Användarens profilbild
Av nima
milimani: jo, jag använder den en hel del, har den i vagnen och plockar upp tjejen i den när hon tröttnat på att ligga där nere :D Har ingen bild att lägga upp tyvärr... Min tjej älskar dock babybjörnen mest, när hon får sitta fram, ofta skriker hon när man sätter henne in mot sig. Men av förklarliga själ gillar inte jag bb... Min rygg är död...

cilia: ja becon är supersnygg!!! men lite för dyr för min plånbok. När jag tänker efter kanske det känns bra att hon sitter tight mot mig... hmmm.. kanske ska prova bägge selarna igen och känna mig för :D Patapumen känns klart bättre i plånboken! Fast hmm.. kanske ska spara ihop till en långsjal också.. hmm... :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?