Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
tror jag :(

Tycker bara det är så mycket knyt o tyg och midjebanden är ivägen när jag ska knyta övre banden :?

Snällla, säg att det blir lättare med större barn och att det kanske är smidigare att knyta barnet på ryggen

Eller är det lika bra att ge upp och sälja MT´n? :roll:
Användarens profilbild
Av Lycke
annemi skrev:tror jag :(

Tycker bara det är så mycket knyt o tyg och midjebanden är ivägen när jag ska knyta övre banden :?

Snällla, säg att det blir lättare med större barn och att det kanske är smidigare att knyta barnet på ryggen

Eller är det lika bra att ge upp och sälja MT´n? :roll:
Alla är olika! jag t.ex. avskyr Hoppediz, och skulle aldrig köpa en igen! :roll:

men hur menar du med att midjebandet är ivägen när du ska knyta axelbanden?
Användarens profilbild
Av annemi
Jo har jag henne fram så korsar jag ju banden bakom ryggen och i kors över hennes rumpa under benen och så bak igen och då är ju midjebandet redan där med en "stor" knut :?
Av MammaTess
Här är en som inte gillar MT heller, och inte ringsjal för den delen heller....vi är helt enkelt olika*ler*
Användarens profilbild
Av Lycke
annemi skrev:Jo har jag henne fram så korsar jag ju banden bakom ryggen och i kors över hennes rumpa under benen och så bak igen och då är ju midjebandet redan där med en "stor" knut :?
Ok, du menar så! Jag brukar försöka få knuten lågt på midjebandet, så jag kan dra axelbanden under rumpan, fast över knuten... Är jag helsvamlig nu?! Annars är ju sele ett bra alternativ, om du gillar själva bärsättet, men inte knutarna!
Användarens profilbild
Av annemi
Lycke skrev:
annemi skrev:Jo har jag henne fram så korsar jag ju banden bakom ryggen och i kors över hennes rumpa under benen och så bak igen och då är ju midjebandet redan där med en "stor" knut :?
Ok, du menar så! Jag brukar försöka få knuten lågt på midjebandet, så jag kan dra axelbanden under rumpan, fast över knuten... Är jag helsvamlig nu?! Annars är ju sele ett bra alternativ, om du gillar själva bärsättet, men inte knutarna!
Lite svamlig är du :wink: men jag tror jag fattar. Ska pröva lite till. Har ju köpt en jättefin MT som jag ju gärna vill använda :? Sele har jag ju också :oops: och den funkar jättebra :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Annars kan du knyta så här:
Korsa banden bak, korsa på barnets rygg och knyt bak. Dra dem alltså inte ner under barnets rumpa, på så vis sitter barnet lite närmre dig och axelbandsknuten kommer lite högre upp, inte precis vid midjebandet
Användarens profilbild
Av annemi
Annika80 skrev:Annars kan du knyta så här:
Korsa banden bak, korsa på barnets rygg och knyt bak. Dra dem alltså inte ner under barnets rumpa, på så vis sitter barnet lite närmre dig och axelbandsknuten kommer lite högre upp, inte precis vid midjebandet
Jaha, ja då "krockar" ju inte banden med varandra. Ska testa det med :D
Av anna m
Nä, MT är inget för mig heller. Midjebandet vandrar uppåt på min flaskformade kropp och barnet sitter plötsligt i en säck :( Obehagligt. Sjal är tusen gånger skönare - och snyggare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?