Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nathalie
Jag har ett litet problem med med vår Ergo (nya modellen).

När vi har spänt åt bröstspännet så glider den iväg ända tills ändstumpen säger stopp. Just nu har vi satt ett gem för att det ska hålla sig när vi har spänt åt så mycket som vi vill ha det.

Dessutom sitter den ände man drar åt med innanför den andra remmen. Alltså inåt ryggen. Förstår ni? den borde ju vara på utsidan, men det verkar inte som att det bara går att ändra på.

Är det samma för er?

/Nathalie
Användarens profilbild
Av Miamamman
Hej
Den kan vara felträdd. Några av dom första med fjärilar var det, jag har haft 4 st som passerat genom mig som jag hört om, och så har dom haft ett tiotal i Finland vad jag vet. Kolla på det stora spännet, det ska vara trätt på samma sätt. Upp, ner och upp, inte tvärt om. Hoppas du förstår. det var inget problen att trä om på dom 2 som jag såg personligen, men en jag pratade med hade fått ta till en tång för att det gick lite trögt. Det var ur det första partiet av dom 3 partier med fjärilar som jag haft, ur dom andra 2 har jag inte hört något och inte heller på dom nya enfärgade.
Av Nathalie
Tack för det snabba svaret, ska gå ner och kolla på en gång.

Men frågan är om det är därför den glider isär så lätt. Får testa det också.

/Nattugglan
Användarens profilbild
Av KATARINA
Ja, det är därför det glider, jag fick själv ett par sådana i första sändningen.
Av Nathalie
Japp, med en tång gick det att ändra och nu sitter den som den ska och glider inte....TACK!

/Nathalie
Av Nathalie
Förresten, måste bara säga att det är helt otroligt att få hjälp så fort. Vilket kanonforum!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?