Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimme
Jag har tänkt försöka sy en sovpåse av typen grobag till min lilla sparkis. Men jag funderar lite på vad för mått man ska så att hon kan använda den länge, hon är nu 8 månader.

Jag funderade mest på längd på själva påsen och armöppningarna. Är det någon som har en köpt påse i passande storlek som känner för att mäta lite??
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag har ett mönster för sovpåse i en gammal burda-tidning jag fått av mamma. Kan kika om jag fattar nått på tyska där.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag har en grobag för 6-18 månader som jag köpte begagnad, så dragkedjan sitter lite annorlunda jämfört med de nyare och så är den sydd med ett bomullstyg på utsidan och frotté på insidan.

Måtten är:
Armhål 37 cm
Halsöppningen 40 cm (den är v-ringad)
Bredden över axlarna är 28 cm
Bredden där armhålen slutar är 40 cm
Bredden längst ner är 52 cm
Påsen är 88 cm lång på längsta stället (i mitten) och 85 cm lång från längst ut på axlarna.

Hoppas att du förstår vad jag menar. Jag kan ta ett kort på den och rita in måtten om du inte förstår. PMa mig om du vill ha hjälp med det.

Lycka till!!!
Användarens profilbild
Av mimme
flybe skrev: Hoppas att du förstår vad jag menar. Jag kan ta ett kort på den och rita in måtten om du inte förstår. PMa mig om du vill ha hjälp med det.

Lycka till!!!
tack, jodå jag förstår nog.
Då ska jag bara sätta mig o börja sy! :D

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?