Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Jo, jag suktar fortfarande över en easy :-)

Till min fråga nu.

Jag funderar på en Pikka-ruu till vår nyföding, men behövs den om man har en Easy istället? Eller skulle ni haft båda två?

Funderar på att ev sälja min Turkis och Amazonas för att finansiera en Easy
Av luxia
Ska vi sambeställa fler saker? Jag tror att jag lyckats bearbeta både mig och sambon nog för att beställa ett Norrsken nu ... :D
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tror att Easy skulle vara jätte bra till en liten nyfödd, eftersom den är rätt tunn och smidig. Fast en trikåsjal är väl inte helt fel heller. Kan du inte skaffa båda!! :lol: Då kanske du får rabatt hos Småfolket.

Pikka-ruun kanske du behöver till sommaren, den är väl något svalare än Easycare (eller har jag fel?)
Användarens profilbild
Av trollmamma
Här hade jag en vävd hoppe till Axel o hade ingen trikå alls .. det hade jag inte hunnit han var uppe i 6kg på 6 veckan.. o jag kännde att jag hellre investerade i en vävd jag tror en eacy är klart mysig .. jag börjar vikna o ska prova en jag med tror jag .. .. liten gillar mog att få sitta i sjal mer än vilket märke det är 8)
Användarens profilbild
Av Mia
luxia skrev:Ska vi sambeställa fler saker? Jag tror att jag lyckats bearbeta både mig och sambon nog för att beställa ett Norrsken nu ... :D
Du kan kanske köpa Elins?!

Tabby! Både och!!! Definitivt!!
Av luxia
Mia skrev:
luxia skrev:Ska vi sambeställa fler saker? Jag tror att jag lyckats bearbeta både mig och sambon nog för att beställa ett Norrsken nu ... :D
Du kan kanske köpa Elins?!

Tabby! Både och!!! Definitivt!!
Men jag vill ju ha 4,2:a ...
Användarens profilbild
Av Tabby
HMmm..då får det nog bli två i alla fall.

Ja du Luxia verkar som om det ev kan bli en sambeställning där oxå. Inga fler från GBG för då borde vi kunna få rabatt :-)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jo kanske det faktiskt. Fast jag har inte bestämt färg ännu. Vart tänkte ni beställa från?
Användarens profilbild
Av Tabby
Har inte hunnit fundera ifrån var ännu. Man kan ju höra med både sjalar.nu och dirket från Easycare.at för att se var man får bästa pris?? :-)

Ska vi höra om Diddeldi och Sannasmamma och andra Gbg:are är intresserade ?

Om inte alla ser inlägget här så kan vi ju höras om det på sjalträffen på fredag?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Tabby skrev:Har inte hunnit fundera ifrån var ännu. Man kan ju höra med både sjalar.nu och dirket från Easycare.at för att se var man får bästa pris?? :-)

Om inte alla ser inlägget här så kan vi ju höras om det på sjalträffen på fredag?
Låter bra, jag tror inte att Sannasmamma inte vill testa en Easycare.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Fru Längtan skrev:
Tabby skrev:Har inte hunnit fundera ifrån var ännu. Man kan ju höra med både sjalar.nu och dirket från Easycare.at för att se var man får bästa pris?? :-)

Låter bra, jag tror inte att Sannasmamma inte vill testa en Easycare.
vi har pratat om saken innan och det enda som hindrat oss är färgerna :wink:

:twisted: :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
diddeldi skrev:[vi har pratat om saken innan och det enda som hindrat oss är färgerna :wink:

:twisted: :roll:
Det finns ju enfärgade också, ifall du inte gillar färgkombinationerna.
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag skall ha en easycare......fyller ju snart och skall ha den i present :-D
Av luxia
Ok... Så, vad ska vi ha? Fyll på.

luxia: norrsken 4,2 (sjalar.nu och easycare.at)
Användarens profilbild
Av naimiez
Ok... Så, vad ska vi ha? Fyll på.

luxia: norrsken 4,2 (sjalar.nu och easycare.at)
naimiez: 4,7 eller 4,2 Lava eller Eld

Har ju inte fått den i present än men om ni skall beställa får jag ta och fråga samt bestämma vad jag skall ha :-) Har ju en 4,4 Didymos så jag vill ha en som kompletterar....vilken längd tror ni på då? Är ju 162 och 36/38....än så länge ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?