Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Åhhhh, som jag har saknat att ha den goa tjejen på ryggen!
Idag tog hela familjen en liten utflykt i skogen och Hanna sprang och stojade men orkade inte hela vägen så då svingade jag upp henne på ryggen och hon satt som en stolt ryttarinna i MT:en och sparkade glatt "hästen" på höfterna med de långa benen. :D :heart:
Så härligt att känna hur hon kramade mig och njöt hon med. Det var ju nästan et tår sedan som vi tog riktigt härliga promenader i sjal eller sele. Sedan jag blev gravid så blev det mest korta stunder i ringsjal och någon enstaka gång på ryggen i sele. Hoppas, hoppas på fler mysstunder i sommar med MT:en och HAnna.

Jag fick hiva upp henne 3 gånger totalt och det var lite annorlunda att svinga upp 12 kg och nära 90 cm Hanna på ryggen jämfört med lillebror. Folk som vi mötte hajade till rejält när jag slängde upp henne på ryggen......*fniss*
För dagen fick lillebror åka med i selen hos pappa och snarkade så sött.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vad mysigt :vågen: :heart:

Jag kan riktigt se framför mig hur ni njöt hela familjen :heart:
Användarens profilbild
Av Deja
Åh, vad härligt! Jag längtar jättemycket efter att bära Elias igen, bär honom inte nu när jag är gravid :( Hoppas att han vill bli lite buren sen när mini har kommit ut!
Användarens profilbild
Av sacha42
härligt :D
Användarens profilbild
Av Helene
Ja, de uppskattar verkligen när man bär dem numer!
Jag bar Olivia på ryggen i ergon en stund när vi gick på en mässa för nån vecka sen och hon var helt salig!
Användarens profilbild
Av melon
Åh va härligt!!! :heart:

Saknar också bärstuderna med Siri, det är inte ofta hon ens har tid att sitta still i knät längre, finns tydligen roligare saker att göra än att mysa med mamma :shock: :?
Användarens profilbild
Av Mi
Vad härligt det lät, jag har inte heller burit Pytte sen jag blev gravid. Idag dock skulle jag skoja med Pytte så jag knöt upp han i en omslut-x i mobyn :mrgreen: Han ville ner ganska omgående.. :hmm: :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Mi skrev:Vad härligt det lät, jag har inte heller burit Pytte sen jag blev gravid. Idag dock skulle jag skoja med Pytte så jag knöt upp han i en omslut-x i mobyn :mrgreen: Han ville ner ganska omgående.. :hmm: :lol:
Hm, ja de har ju liksom en hel del annat att göra de små liven än att bli mysburna på mammas rygg. Attans, bäst att passa på och bära David så mycket det går innan han också blir för stor och upptagen med annat. :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad härligt!
Vet hu mysigt det är.
Melwin har jag ju knappt bärit när jag var gravid. Men han har fått åka på ryggen ett par gånger nu. Å jag har inte fått plocka ner honom ens då har han blivit jättearg.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?