Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

På vilken axel bär ni med ringsjalen?

Alltid vänster axel
39
43%
Alltid höger axel
41
45%
Ombytlig och alternerar ellan höger och vänster
11
12%
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Vänster axel blir ju helt bakvänt och det går bara inte (det går ju inte ens att bara bära på höger höft ens utan sjal på den sidan), så det blir bara höger axel här hemma med ringsjal.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Jag klickade att jag är ombytlig och alternerar. Men det beror helt på hur länge jag bär. Jag börjar ALLTID med höger axel. Är högerhänt för den delen. Så är det bara korta stunder under flera dagar så blir det ju bara höger axel. Men ska jag bära mer på dagen så försöker jag byta axel eftersom jag känner att det blir tungt med 9 kilo bebis.

Men sedan använder jag den inte dagligen, så så värst snedbelatat blir det inte.
Användarens profilbild
Av Edith
Bär alltid på vänster axel, men å andra sidan bär jag sällan i ringsjal...
Användarens profilbild
Av Ami
Jag tryckte fel. :oops: Jag bör nästan alltid på höger axel, inte vänster. Dock bär jag alltid på vänster när jag bär japanskt - (heter det så?)
Användarens profilbild
Av jazoo
Oftast höger, eftersom jag är lat och inte ids ställa om sjalen.

Nu har jag dock varit så fiffig att jag har salsan för höger axel, och ringon för vänster! Så lite variation blir det.

Samma med kortisarna, svartpeppar vänster och ocean höger om de är färdigknutna för inomhusbruk.
Användarens profilbild
Av Sarai
Numera alltid på höger axel så att jag har höger hand fri. Då jag ammade i sjalen blev det ju oftare byte. Nu åker han ringsjal så kort tid att det inte är lika viktigt med avlastningen.

Ami- det heter japanskt, eftersom det är ett sätt att bära ringsjal som Miriel lärde sig i japan och sedan spred på sjalbarn! :)

Jun- du är inte den enda eller första som har svårt med ringsjalen. Det tog mig 3 månader att bli vän med den. Men nu gillar jag den. Kan du träffa någon som kan hjälpa dig? Oftast behöver man någon som kan visa.
Användarens profilbild
Av annemi
Höger, annars känns det bara fel :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?