Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av uw74
Vet inte om det passar in här, men jag är totalt ohändig när det kommer till nål och tråd, och skulle vilja veta om någon kanske skulle kunna rita av en dregellapp åt mig.

Fick en lapp med teletubbytryck i en baby-bag, och det är den modellen jag är ute efter. Den verkar ha försvunnit i hanteringen. Det finns kanske någon annan som har bättre ordning än jag...... =)
Användarens profilbild
Av uw74
Nja, vanliga haklappar funkar ju. Det är bara det att de jag har är så stora, så jag tycker det blir väldigt mycket tyg i onödan. Men det kanske går att försöka fixa lite med måtten där...... Risken är bara att jag blir vansinnig.

Det finns väl små halvrunda rara saker som är lite mer ändamålsenliga. Tror jag.
Användarens profilbild
Av naimiez
H&M har jättebra 3-pack billiga med plastad frott´e :-D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
... finns även fina svensktillverkade med frottébaksida från Lapp på lapp med Mumin, Lilla Anna och andra på om man vill lägga en lite större slant (ca 40-45:-) ( www.lapppalapp.se )

En sak jag önskar att jag hade haft till min dregel-fia är en sån liten haklapp i ulltrikå att ha under kläderna närmast kroppen, för även om hakisarna m plastfrotté skyddar mot vätan blev det lätt kallt på bröstet ändå!
Användarens profilbild
Av amöba
naimiez skrev:H&M har jättebra 3-pack billiga med plastad frott´e :-D
Som mamma till en liten "kräka" har jag erfarenhet av lite olika haklappar... HM:s är ok, tycker jag. Nackdelen med dem är att kardborreknäppningen i nacken är lite tyngre än framdelen vilket får tyngdlagen att vända haklappen bak-och-fram. Kardborre är ändå enklare än knytning förstås.

På Åhléns finns (fina randiga!) haklappar som man drar över barnets huvud. Halsringningen är lite vid, men jag tycker att de funkar bättre. Fast den är ju förstås dyrare (ca 40 kr).
Av Birgitta
Jag tycker Imse vimses i organisk frotté är bra! Man knyter dem, vilket kanske upplevs lite bökigt. Absorberar bra. Kostar ca 50-60 kr för tre. Lite dyrt kanske men det blir det ju om det ska vara ekologiskt.
Jag ska nog också investera i en ull-dregellapp nu till vintern, håller bröstet varmt på den lilla.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?