Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Satt och räknade lite lätt på vad jag skulle få för alla sjalar om jag skulle sälja dom och man blir ju rädd för sig själv! :shock: Jag som sitter och drömmer om en fet overlock-maskin... :twisted:
Användarens profilbild
Av marlene
hihi min sjalsamling är ju inte så stor längre så jag vette tusan om det handlar om så mycket pengar. Eller vid en snabb överläggning med mig själv så har jag nog betalat en 1500kr för det jag har :shock: då har jag inte betalat alls för 2 av grejerna :shock: Jag som inte trodde att jag hade nått att komma med :rock: Hur mycket ska det inte ha varit när jag hade som mest :shock: nu är det ju ändå rätt rejält nerbantat
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
JAdu Isanna.....hihi det är nog så att det blir en hel skatt!!! Och en overlockare är väl inte så snorigt dyr va?!
Kanske du får nåt över och kan köpa nåt annat skoj för.....hihi
Av anna m
Att du är så ekonomisk och investerar för framtiden... :roll: klokt :wink:
Av Aelia
Jag ska ju ha en bebis snart, känns skönt, hehe :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
:roll:
Isanna skrev:Satt och räknade lite lätt på vad jag skulle få för alla sjalar om jag skulle sälja dom och man blir ju rädd för sig själv! :shock: Jag som sitter och drömmer om en fet overlock-maskin... :twisted:
Ärligt talat så är vi nog ganska många som funderar när det dyker upp bilder-på-nya-sjalen-och-oj-då-några-bilder-på-nya-selen-också titt som tätt. Hur många penningar har ni egentligen??? Jag minns när vi beställde smaragden samtidigt. De bilderna hann knappt ligga ute förrän du kom med nya sjalar. Hon är otrogen mot smaragden!!! Först tänkte jag knasboll. Sedan tänkte jag wow-vill-också. Nu-ska-jag-minsann-be-sambon-doktorera-klart-så-ekonomin-blir-på-topp-och-vi-kan-köpa-sjalar-för-glatta-livet.
Användarens profilbild
Av Crappy
Jag har investerat i ca 3000kr bärdon inte alls så mycket med tanke på vad vagnar kostar.......visseligen har jag två vagnar men hade jag inte haft sjalar hade jag mycket troligt investerat i en lite lättare vagn.
svas skrev:
Isanna skrev:Satt och räknade lite lätt på vad jag skulle få för alla sjalar om jag skulle sälja dom och man blir ju rädd för sig själv! :shock: Jag som sitter och drömmer om en fet overlock-maskin... :twisted:
Ärligt talat så är vi nog ganska många som funderar när det dyker upp bilder-på-nya-sjalen-och-oj-då-några-bilder-på-nya-selen-också titt som tätt. Hur många penningar har ni egentligen??? Jag minns när vi beställde smaragden samtidigt. De bilderna hann knappt ligga ute förrän du kom med nya sjalar. Hon är otrogen mot smaragden!!! Först tänkte jag knasboll. Sedan tänkte jag wow-vill-också. Nu-ska-jag-minsann-be-sambon-doktorera-klart-så-ekonomin-blir-på-topp-och-vi-kan-köpa-sjalar-för-glatta-livet.
Hahaha! Jag trillar av stolen!

:rofl:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?