Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
AnnaPanna skrev:Undrar om det finns fler än jag som packar ner flera olika bärsjalar och bärselar när man ska iväg och handla, väl framme så står man i valet och kvalet inför vilken sjal/sele man ska välja.
Man står så länge och väljer att maken börjar surna och menar att man ska ta ngn i högen.
När valet är gjort och man är nöjd med valet och går in i affären så undrar man ändå om inte den eller den som ligger kvar i bilen är bättre än vad man använder just nu.

Finns det fler än mig :?:
Jag velar alltid mellan beco, långsjal eller ringsjal... :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Hahaha, toksvansar!
Av anna m
Jag tar alltid med mig två till ÖF numera eftersom jag ska ha en ifall jag ska låna ut den andra. Till affären om vi storhandlar så har vi alltid en MT och en långsjal med eftersom vi har tvillingar. Maken bär visserligen i sjal men behöver hjälp då.
Användarens profilbild
Av jag71
Nja... jag brukar ha någon ligga i bilen alltid och så använder jag den. Just nu så väljer skrutt sjal innan vi åker och så tar vi den vare sig jag vill eller inte! Sist var det en av snuttornas dopringis som fick följa med - svansen är hur lång som helst men det gick. :lol:
Användarens profilbild
Av guldmane
Jag tog med alla men det slutade jämt med gåsen. Nu har jag sålt de flesta sjalar så det är bara gåsen som följer med överallt. Det känns mycket bättre. Vet inte men det känns som en sten lättat från hjärtat efter att jag sålt de sjalar som knappt används. Så vackra och fina men inte används :(
Användarens profilbild
Av Clifford
:lol: Ja, jag är jättevelig!
Användarens profilbild
Av Crappy
Just nu blir det alltid Kozyn för oss. Har en tendens att förälska mig i ett bärdon i taget.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?