Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Matildamamma
Inte så jätteofta, när de känns äckliga.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Väldig sällan. Nästan bara om det händer någon olycka utöver det vanliga. S välte ut ett mjölkglas så det rann över bordkanten och ner på stolen där det låg en ringsjal så den är i tvätten nu, men innan dess minns jag knappt när jag tvättade sjal senast.

MEN när S var liten (till nånstans 4-5mån tror jag) så kräktes hon massor och då tvättades det å milda matilda. Flera sjalar om dagen. Jag hade 11 sjalar just då och det känndes nästan som att alla behövdes för att jag inte skulle bli utan pga att alla var i tvätten :hide:
Användarens profilbild
Av solanna
Det beror på sjaltyp tycker jag. I början när vi använde trikåsjal och det var sommar och varmt tvättade jag sjalen en gång i veckan/varannan vecka ungefär beroende på när vi fick tillfälle. Vi var ju en del på landet utan tvättmaskin och tumlare så då fick vi ju vänta tills vi kom hem. Mina vävda långsjalar har jag bara tvättat några enstaka gånger. Dels när de var nya för att få ur alla ämnen osm alltid finns i nya tyger samt ibland när de använts länge och känts sunkiga.

Varje gång en sjal är nytvättad är det ju dock lite jobbigt eftersom man måste gosa in den igen så jag försöker undvika det in i det längsta.
Användarens profilbild
Av Alven
solanna skrev:Varje gång en sjal är nytvättad är det ju dock lite jobbigt eftersom man måste gosa in den igen så jag försöker undvika det in i det längsta.
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?