Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nathalie
Hej!

Ibland så känns den nästan inte alls, medan den ibland blir tung och liksom skär in i axlarna. Jag har funderat på om det är så att tyngden hamnar på någon sida eller kant då den skär in. Om man så att säga skulle försöka se till att dra åt tyget under rumpan eller på något speciellt sätt fördela barnets vikt på hela tygbredden.

Är det någon som har upplevt detta och klurat ut hur man bästa ska sträcka tyget från början för att en ska kännas behaglig över axlarna?

/Nathalie
Användarens profilbild
Av Helena
Kanske du har dragit åt ena sjaländan mer än den andra, då känns det nog inte bra. Fast det där är rätt knepigt tycker jag, men man måste nog dra åt exakt lika hårt på båda sidorna.
Jag är inte så bra på tibetanen, men det är nog bra att sedan försöka sprida ut tyget ordentligt över axlarna.
Användarens profilbild
Av tinaw
Överhuvudtaget är det viktigt att inte bara sträcka tyget i kanterna utan även mitt i. Jag brukar inte bre ut tyget alls när jag gör tibetanen har det samlat över axlarna.
Användarens profilbild
Av Hella
Jag har inte tränat tillräkligt på tibetan ännu, men jag tycker den känns jättebra just på axlarna. Jag knyter antagligen för hårt på något sätt. Tycker det är svårt att få till det rätt eftersom tyget glider av axeln en aning när jag korsar under rumpan på barnet. Sen spänns det när jag för upp det på axlarna igen och jag tycker ofta jag får det för hårt just därför. Kanske kan det vara något sånt för dig också? Fast för min del känns det mer som det spänner i sidorna, vid revbenen med omnejd ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?