Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Vår hokus pokus hade orginalklädsel i trasigt, ljusblått galon så inspirerad av syrrans bragd ( http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=49467 ) blev jag tvungen att klä om den i rutig vaxduk.

Såhär blev den:
Bild
Och Nemi var så glad som hon aldrig vart förr när hon fick provsitta den uppallad mellan kuddar :heart:
Användarens profilbild
Av Annika80
Så fin!! var det svårt, har du häftat limmat?
Min mamma har en hokuspokus kopia??? hemma, den har ingen trästång framför barnet utan en i plast och ingen dyna alls eller klädsel, men den har jag sagt att hon inte :nono: får göra sig av med, för den vill jag klä om (eller om o om den har ju inga "kläder" nu :lol: )
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Vad fin den blev! :love: :tumsup:
och så söt hon är! Hon är väldigt lik dig va?!
Användarens profilbild
Av Luna
Vad fin den blev!

Tack för att du påminde mig att jag tänkt klä om vår Hokus Pokus. :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
sagogrynet: Ja det sägs att hon är det :roll:

Annika80: Jag sydde och häftade. Sydde så mycket som möjligt iförväg och häftade resten.

Luna: På den bara!
Användarens profilbild
Av bani
Skogskajsa skrev:Vår hokus pokus hade orginalklädsel i trasigt, ljusblått galon så inspirerad av syrrans bragd ( http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=49467 ) blev jag tvungen att klä om den i rutig vaxduk.

Såhär blev den:
Bild
Och Nemi var så glad som hon aldrig vart förr när hon fick provsitta den uppallad mellan kuddar :heart:
HEJ KUSINEN!!!!

Ha! Tänkte nog att jag skulle hitta dig här förr eller senare sen farmor/mormor sa att du bar sjal! Och din syrra också alltså!

Ändrar - tryckte skicka för snabbt i upphetsningen... :lol: Skulle lägga till en smiley ju :eld: . :lol:

Snygg stol!

Ändrar igen, för poängen var att jag skulle säga att jag kände igen dig ENKOM på det söta lilla flickebarnet. :D :vågen:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
bani skrev:
Skogskajsa skrev:Vår hokus pokus hade orginalklädsel i trasigt, ljusblått galon så inspirerad av syrrans bragd ( http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=49467 ) blev jag tvungen att klä om den i rutig vaxduk.

Såhär blev den:
Bild
HEJ KUSINEN!!!!

Ha! Tänkte nog att jag skulle hitta dig här förr eller senare sen farmor/mormor sa att du bar sjal! Och din syrra också alltså!

Ändrar - tryckte skicka för snabbt i upphetsningen... :lol: Skulle lägga till en smiley ju :eld: . :lol:

Snygg stol!

Ändrar igen, för poängen var att jag skulle säga att jag kände igen dig ENKOM på det söta lilla flickebarnet. :D :vågen:
Hej, coolt och grattis! typ :-D
Va förvånad jag blev :shock: :lol:
Hoppas allt är bra med er! :-)
Användarens profilbild
Av bani
Jodå, här är det lugna puckar, typ. Vi ska gå en promenad till trädgårdsbutik och köpa jord och blommor till balkongen. Velar mellan att chansa och lasta 50 liter jord på min Brio Duo... eller lasta min cykel, som jag vet tål vikten men blir jobbigare att lasta på.... dilemma dilemma såna PROBLEM man har.... :hmm: :hellu: Tur att man har stora barn som får följa med och hjälpa till. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av melon
Fin stol, och stor tjej! :shock: Jösses, när hände det?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?