Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaHela
Väntar mitt tredje barn vilken dag som helst, köpte för mååånga månder sen en SINO att bära i.

Tänkte ha med mig den till förlossningen, men frågan är, i vilken ställning ska man bära en sån liten bebis i?
Användarens profilbild
Av naimiez
Theo åkte upprätt i grodposition.....till frukost på BB ;-)
Användarens profilbild
Av Gullan
Ja, titta på knytinstruktionerna på förstasidan. Trikåsjal - ta på sjalen och omslutetX2 tror jag den heter - superbra beskrivning med tydliga bilder. Så åkte Desirée när hon var mindre än ett dygn - och somnade som en stock ;)
Av MammaHela
Gullan skrev:Ja, titta på knytinstruktionerna på förstasidan. Trikåsjal - ta på sjalen och omslutetX2 tror jag den heter - superbra beskrivning med tydliga bilder. Så åkte Desirée när hon var mindre än ett dygn - och somnade som en stock ;)

Jag försökte knyta på mig den för nån vecka sen när jag skulle packa ner den för att kolla om jag kom ihåg hur man gjorde.
Men det gick inte att få dit den med en stor magen ivägen.

Hoppas bara att jag kommer att knyta på mig den på BB...
Användarens profilbild
Av asa
Jag försökte bära i vagga men L gillade inte det så det blev upprätt grodposition från första början.
Användarens profilbild
Av naimiez
Är det första gången du bär brukar det största felet vara att man knyter förlöst..... Lycka till! :-D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
knyt i omslutet x2! de flesta barn verkar föredra att sitta upp, väldigt få som jag vet som har gillat att ligga i vagga, men man kan ju alltid testa.. lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?