Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Jag lånade i vintras ut en sjal, men nyligen fick jag klart för mig att mottagaren uppfattat det som att hon hade fått den... Vad gör man? Ska jag vara snål och be att få tillbaka den (det är en hoppe som jag hade tänkt sy en MT av) eller ska jag vara generös och låtsas som ingenting?

Urk. Har inget emot att ge bort grejer, men vill helst ge med avsikt liksom. Annars förtar det hela glädjen i att ge också.

Vad tycker ni att jag ska göra?
Användarens profilbild
Av mimpen
Oj, vilken intrikat situation...

Hmm, det beror kanske på vem det var du gav den till. Om du har en öppen relation till den personen kanske?

Nej, var modig. Säg att du gärna hjälper henne att få fatt på en annan beg:ad sjal! Good luck!
Användarens profilbild
Av naimiez
Är det en god vän du kan tala med hade jag sagt som det är.....frågat om vi missuppfattat varandra och att sjalen var till låns ;-) Så gjorde jag med en vän om kläder och det uppskattades att vara rak..... :-)
Användarens profilbild
Av Bina
oops...väldigt svårt läge.... jag hade nog funderat ett tag på om jag kunde leva med att jag själv varit oklar och därmed fått stå mitt kast annars hade jag nog på ett försiktigt sätt tagit upp att det nog blivit ett missförstånd.
Användarens profilbild
Av Isanna
Be att få tillbaka den om du vill ha tillbaka den, om hon använder den så kanske du kan erbjuda henne att låna en annan? Eller hjälpa henne att hitta en begagnad fin?
Användarens profilbild
Av jazoo
Hon bor i Sverige tillfälligt, och åker tillbaka till sitt hemland om ett par veckor. Så ber jag inte att få tillbaka den nu, så är det nog kört. Och det är ingen jag känner så där jätteväl, heller...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Be att få den tillbaka tycker jag!
Användarens profilbild
Av Droppen
Sannasmamma skrev:Be att få den tillbaka tycker jag!
:iagree:
Även om det känns jobbigt är det nog värt det för att få den tillbaka.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jobbig situation!
Men jag tycker du ska be att få tillbaka den. Jobbigt, men värt det!
Användarens profilbild
Av Monique29
Absolut be om din sjal tillbaks och släpp andra tankar.
Av Aelia
Håller med andra, be om att få tillbaka den
Användarens profilbild
Av aha
Be att få tillbaka, absolut!

Man kan missförstå varandra men i slutändan är det ändå DIN sjal. Du har ju inte gett bort den!
Användarens profilbild
Av jag71
aha skrev:Be att få tillbaka, absolut!

Man kan missförstå varandra men i slutändan är det ändå DIN sjal. Du har ju inte gett bort den!
:iagree: hade det varit jag så hade jag funderat över varför jag inte bad om att få tillbaka den väldigt länge så jag måste säga som dem dem övriga - be att få tillbaka den.
Användarens profilbild
Av bani
Du kan ju dra till med en vit lögn och glatt säga att "hoppas du haft glädje av lånet, men nu känner jag en annan tjej som vill låna den" och så borde hon ju fatta. :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
mm be att få tillbaka den! det är ju DIN!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?